Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hvalpe-markedet

Startet af lille_jill, 11. Juni 2010, kl. 20:11

Anne

#15
Men Sara hun sige rjo ikke noget om at det kun er de erfarne ildere men at rygtet har noget at sige. Måske er dit rygte bare godt ;)

Og måske dem uden noget godt rygte alligevel har venner der køber, eller der er nogen der bare lige falder for deres ildere?

Nogle år ser man jo også at alt bliver revet væk hos alle opdrættere.

Starshineferrets

#16
jo det förstår jag Anne ;) jag var otydlig i mitt inlägg... vi har nya uppfödare som redan fått väldigt dåligt rykte, men som lätt säljer valpar, sedan har vi äldre uppfödare utan speciellt känt dåligt rykte som kan ha riktigt svårt att bli av med valpar också. Så det handlar nog inte bara om rykte heller.

Och mht till mitt rykte så tror jag bestämt inte att det är särsklit gott.. jag är avskydd av folk både i danmark och sverige som jag aldrig har mött vilket jag finner hysteriskt komiskt :D

Anne

Nåå ok nu forstår jeg. jamen det er jo lidt underligt, men måske det i sverige også handler om lokation? danmark er jo noget mindre

Barky

Jeg var i samme situation som dig Sara. Jeg lavede også mit første (og eneste) kuld i 2009. Og jeg havde flere på liste end jeg fik hvalpe til. Og havde jeg sagt ja til alle dem der ville på liste så skulle jeg have lavet 2 kuld. Og det var ikke kun danskere der ville på listen.

Men jeg vil faktisk give Cille ret. Hvordan ens ry er har meget at sige.
Jeg har været i miljøet siden 2004. Både på godt og ondt. Jeg går ud fra at mit ry så må være okay, for det var hybridhvalpe jeg lavede som førstegangs. Og folk ville meget gerne have fra mig.. (Måske Maleika's unikke farve dengang også hjalp lidt på det)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HB-Ferrets

Synes det er et godt spørgsmål  :) For tit har jeg synes det virker som om folk er ligeglad med linjen, og bare går efter farve.
I år er jeg så sikker på det bare er pga krisen der har været, at nogen af os har haft svært ved at afsætte alle hvalpe med det samme. Men det kommer helt sikkert også an på ens ry som cille siger  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne