Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 1/2 dag til termin.

Startet af Naja0331, 8. Juli 2010, kl. 13:07

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Naja0331

Hun startede med at føde noget der ligende en kød bønne. :o Men lidt efter kon hvalp nr 1  :dans:

Der kom ialt 9, hvor 3 af dem var defekte.  :S MEN, de 6 har det fint, de dier hos mor, eller prøver.  :love:

Jeg fik lov til at være med hele fødslen, og nusse hende hele vejen igennem. Nu er mor freja træt og ligger nu for sig selv med hvalpene i 2 timers tid.

Der er 2 piger. resten ved jeg ikke hvad er. de 2 jeg har fået lov til at veje vejede 8 gram. Senere hen hvis jeg for lov bliver de vejet og mærket. MEn alle har det fint  :dans: <3

AlisVolatPropiis

det var godt nok en del defekte :S og du skal nok vente lidt med at mærke dem....endsige pille alt for meget ved dem...

FerretParadise

Dejligt at hun endelig fødte.
Må vi få afvide hvad det var for nogen defekter de 3 havde?
Ann Hillerslev.

Shamua

Dejligt :).. tillykke med hvalpene :)

Vh. Marianne

PiaLyng


Sølvsten

Tillykke Håber I alle har det godt!

Naja0331

Ja det var det. Men kan have noget med parringen. Thor som er faren bliver ikke brugt mere, hvis jeg nu skulle have et kuld mere. Nogle med hjerne og øjne ude. De blev også født iden den der hinde. kan jo have noget med det og gøre, tænker jeg, det presset så er for stort? :S

Starshineferrets

Den hinna de blir födda i är fosterhinnan/foster säcken.. och ja.. utan den i magen så där valparna, så att de föds med det är helt normalt.
Defekterna du har sett låter som NTD - Neural Tube disorder, klistrar in lite trådar om det så att du kan läsa.



Naja0331

Star- Tusind tak for linkene  :D Spændene at læse om. De Er ikke det kønneste syn  :nej:
Jeg tror bare at hvis det bliver en næste gang på freja bliver det uden thor.  ;)

ilderhjemmet

tillykke tillykke, håber alle har det godt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Naja0331

Tak  :love: De har det alle rigtig godt, de nogle små nogle, men de har en go mor  :D

Barky

Tillykke med dem...

Jeg bliver lige nødt til at spørge... Hvorfor er det Thor der skal tages ud af avl? Hvordan ved du at de defekte hvalpe kommer fra ham?
Bla bla bla.... Hilsen Julia