Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tillykke Loke-langben

Startet af lussingen, 1. April 2011, kl. 07:33

lussingen

Kære søde Loke :)

I dag fylder du 4 år. Tænk engang at tiden går så stærkt :S
Du er vores glade og sjove dreng, der altid kan finder en ny måde at overraske os på. Sidste gang du tog fusen på mig, var da vi var i Norge. Jeg ved ikke hvad den norske luft gjorde ved dig, men pludselig kunne du ting, som du ikke før har mestret. Du kunne komme i vindueskarmen, på bordet, klatre lodret op af en reol og ja, stort set komme op alle vegne :lol:
I dag skal du fejres med gaver og ilder-lagkage. Jeg håber og tror på at vi får mange gode år sammen fremover. Du er højt elsket søde skat <3
Her kommer lidt billeder af dig :)








Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Stort Tillykke med de 4 år smukke Loke :)

Jeg ved at din madmor nok skal forkæle dig hele dagen lang, jeg håber at du og dine venner samt familie får fejret dig med manér

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Et stort tillykke til Loke... Han er altså en rigtig smuk dreng..  :)

Sølvsten

Stort tillykke Loke. Du er godt nok en flot dreng

FerretParadise

Hej Hej min kammerat.

Loke Boke Langben....
Stort tillykke med din 4 års føsdag, du er jo gamlere end mig. Men du er stadig min besteste ven i verden, du er så sjovt at lege med, også rigtig drengeleg hvor vi bare dræber hinanden.
Jeg håber du får en rigtig dajlig dag, og bliver forkælet af din søde madmor.

Jeg håber vi snart ses igen, jeg savner dig.
Forresten, så kom du i Norge også op i vores menneskers dessert. Heldige dig.

Båt båt
Din ven Cyrill
Ann Hillerslev.

mette11

Tillykke med dagen.  :surprise: Måske Loke kan ønske sig pels til halen??  :P Håber i får en rigtig dejlig dag sammen, men det er jeg nu ret sikker på at madmor nok skal sørge for.  :ja:

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  1. April 2011, kl. 08:53
Hej Hej min kammerat.

Loke Boke Langben....
Stort tillykke med din 4 års føsdag, du er jo gamlere end mig. Men du er stadig min besteste ven i verden, du er så sjovt at lege med, også rigtig drengeleg hvor vi bare dræber hinanden.
Jeg håber du får en rigtig dajlig dag, og bliver forkælet af din søde madmor.

Jeg håber vi snart ses igen, jeg savner dig.
Forresten, så kom du i Norge også op i vores menneskers dessert. Heldige dig.

Båt båt
Din ven Cyrill

Heeeeeeej min søde ven Cyrill :)
Tak for din søde hilsen. Ja, jeg er jo lidt ældre end dig. Min madmor siger, at det er noget med at du har fødselsdag d. 21. april. Er det rigtig?? Jeg savner også dig. Jeg syntes vi havde det rigtig sjovt da vi var sammen. Vi var super gode til at lege drengeleg, selvom min dumme madmor stoppede os ind i mellem :S
Du må snart komme og besøge mig, så skal vi rigtig lege og slås :dans:
Det er nemlig rigtigt, jeg hoppede også i desserten i Norge, men de dumme mennesker pillede mig ned inden jeg nåede at smage rigtigt. Det var bare super tarveligt :X

Båt båt
Loke-boke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

#7
Tusinde tak for jeres søde fødselsdagshilsner til Loke :) <3

Mette11: Loke har ønsket sig hår til den hale i snart 2 år, men det ønske ser ikke ud til at gå i opfyldelse foreløbig :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret


Eliza

STORT TILLYKKE med fødselsdagen søde Loke  :gave: Jeg synes bestemt du skal forlange at få hår på halen af din madmor i fødselsdagsgave, så du har en chance hos Envy  :fnis: :dans: Jeg synes du var mega sej i Norge, jeg havde slet ikke regnet med at nogle ildere kunne komme op på den kommode, men du gjorde det som ingenting..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato  1. April 2011, kl. 09:57
STORT TILLYKKE med fødselsdagen søde Loke  :gave: Jeg synes bestemt du skal forlange at få hår på halen af din madmor i fødselsdagsgave, så du har en chance hos Envy  :fnis: :dans: Jeg synes du var mega sej i Norge, jeg havde slet ikke regnet med at nogle ildere kunne komme op på den kommode, men du gjorde det som ingenting..

Tusinde tak for hilsnen :) Min madmor lavede engang en ilder-toupe til min hale, men den er jeg kommet til at dræbe :-$ Måske jeg skulle bede hende om at lave en ny til mig???
Altså hende Envy-pigen burde da vide, at det hele IKKE sidder i halen :( Jeg har en masse andet at byde på. Jeg er en super ninja ilder, der kan snige sig afsted og komme op på steder, hvor der ellers ikke kommer ildere. Det var også derfor jeg lige ville vise hende det i Norge :fnis:

Båt båt
Loke-boke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Stort tillykke til Loke Langben :D

Vh. Marianne

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.