Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning af to piger

Startet af Julbert, 25. Oktober 2010, kl. 09:31

Julbert

Hej.

Da jeg lige har bestilt en tur til Rom, fredag d. 5 nov. til onsdag d. 10 nov., vil jeg høre om der muligvis er nogen der kan og vil passe mine to piger i den periode??
De er begge ca. 3 år og  begge to nogenlunde bakketrænet :P
Mine forældre har sagt de muligvis kan passe dem, men finder de ud af de ikke kan, vil jeg høre om der er nogen herinde der evt har tiden, pladsen og lysten til at have dem i de dage? :)
Vi bor i Aalborg...

Amazing Ferret

Åhhh det er da et meget dumt tidspunkt at tage til Rom på  :fnis:
Mange skal jo på udstilling den 6 nov

Men mon ikke der er nogen der kan passe dem alligevel

Julbert

Åh, nå for pokker.. jeg går ikke selv til udstilling, derfor var det ikke lige i tankerne :)

Soelberg`s SUN ferret


jeg kan sagtens passe, men jeg er så en af dem der skal deltage på udstillingen. Så den dag er jeg ikke hjemme til  at få dem ud at løbe.

cmkh

Citat fra: Julbert Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:31
Hej.

Da jeg lige har bestilt en tur til Rom, fredag d. 5 nov. til onsdag d. 10 nov., vil jeg høre om der muligvis er nogen der kan og vil passe mine to piger i den periode??
De er begge ca. 3 år og  begge to nogenlunde bakketrænet :P
Mine forældre har sagt de muligvis kan passe dem, men finder de ud af de ikke kan, vil jeg høre om der er nogen herinde der evt har tiden, pladsen og lysten til at have dem i de dage? :)
Vi bor i Aalborg...

Kan godt passe dem vis det er.. og du kan komme til skive med dem...

katja74

Synd der er så langt..... for vi kunne også godt have dem  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja kunne også sagtens ha passet dem her, men det er nok alt for langt...

Anne

Jeg skal jo på udstilling hele weekenden og aflevere pasningsdreng men hvis ALT andet glipper og du ikke har noget imod at de kommer til at gå meget i bur (pånær mens jeg er på udstilling, så kunne de sådan set godt få ilderæværelset for dem selv), så kunne jeg i teorien godt, hvis du virkelig ikke ahr andre muligheder.

Vi bor bare i en lejlighed hvor vi ingen stue har pga vandskade og derfor kan vi ikke rigtigt komme på plads, så derfor er der desværre begrænset mulighed for at have 2 hold ildere, men ja, glipper alt andet så skriv.

Søger ilder (Blaster)

Jeg kan også men jeg befinder mig jo helt i Ringkøbing  :( Min dreng ville elske lidt selskab :dans:

Julbert

Hej allesammen - hvor er det dejligt der er nogen der er klar til at hjælpe, det sætter vi da pris på!
Det ville nok være nemmest hvis det er nogen der bor i nærhenden af Aalborg, da jeg først og fremmest skal ud og låne en bil da vi ikke selv har en.. Min kæreste skal heller ikke vide noget, før dagen kommer hvor de skal passes, da turen til Rom er en fødselsdagsgave til ham, så han ved ikke han skal på ferie endnu, så det er nok nemmest hvis det er tæt på, så jeg hurtigt kan aflevere dem.. Men ja, mine forældre skulle gerne snart finde ud af det og så giver jeg lige lyd herinde :)
Men hvor er det skønt der er så mange der gerne vil hjælpe - Tak skal I ha'!

Julbert

Mine forældre kan heldigvis godt passe de to banditter, men vil takke for alle jeres tilbud om at passe dem, det er dejligt der er nogen der er klar til at hjælpe!

cmkh


NemoToft

Hej Julie.
Bliver der rod i pasningen af de 2 søde piger, så siger du bare til. Keld og jeg skal ingenting den næste uge. Og kørsel skal vi nok finde ud af.
Knus Dolly.
Sender lige mit mobil nr på PM.