Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning af 2 fritter nær Odder

Startet af M. Viffeldt, 19. Juli 2012, kl. 23:02

M. Viffeldt

Jeg skal på ferie fra d. 4/8 til den 9/8 2012, men har desværre ikke mulighed for at få mine 2 dejlige frittehvalpe passet. Er der nogle der har mulighed for at passe dem i de dage? Jeg kan både komme til Odder, Århus, Horsens og byerne i det område, Men da jeg selv bor nær Odder, ville det helt klart være rarest hvis det var i det område.

Håber der er nogle der kan hjælpe :)

På forhånd tak


M. Viffeldt

aik0hime

Ville gerne men bor desværre på Sjælland, så det er stykke væk ... hvis alt går helt galt og du slet ikke kan finde nogen, så kontakt mig gerne, så skal vi nok finde ud af noget :)!

PiaLyng

Hvis ingen andre melder sig på banen tættere på, kan jeg nok godt give en hjælpende hånd :)..
Jeg bor i 7140 stouby.

M. Viffeldt

aik0hime, det ville noget være bedst hvis du kunne hente dem i KBH, (hvis Sjælland skulle være løsningen)... da planen er at jeg tager toget fra Århus til KBH og videre mod Göteborg d. 4/8. Tak fordi du tilbyder at hjælpe :)


PiaLyng jeg er meget taknemmelig for din hjælp, jeg venter lige og ser om der kommer nogle tættere på... men jeg er ved at være en smule presset i tid :(

aik0hime

Hvis jeg kan komme og hente dem i københavn er det intet problem (bor i storkøbenhavn (en lille by der hedder virum))
så det kan vi godt arrangere hvis det er :)!

Hvilket køn er de? og er de bide og bakketrænede? og kan de lide at gå tur?
jeg er bare nysgerrig, hvis du nu vælger mig som passer, så smid en PM min vej så kan vi snakke nærmere om det  ;)

men jeg kan godt forstå hvis du vil have en der bor tættere på dig! men jeg er klar hvis det er!

selv har jeg en pige fritte på lidt over 2 år, hun kan godt være lidt streng, men så skiller vi dem bare ad! vi har et ekstra bur som hun kan bo I.
vi har en stor dejlig have og 2 etager +kælder og en masse legetøj!  og så bor vi lige op af en skov og nogle grønne områder man kan gå ture i
bare så du lige ved lidt om hvordan de vil få det her!


KariN

Bare et godt råd, husk at aftale hvordan i gør hvis dyrene pludselig skal til dyrlæge imens de bliver passet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3