Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ønskes: to ilder hvalpe

Startet af FerretingAround, 25. April 2010, kl. 19:10

FerretingAround

Er der nogen der har ilder hvalpe til salg nu eller inden for overskuelig fremtid?

Vi er på udkig efter to hvalpe efter for nylig at have sagt farvel til vores tæve, "Rotten" som blev 6 år gammel:-)
Udseendet på hvalpene er ikke det vigtigste, men vi har indtil nu udviklet en særlig svaghed for medium - og mørke standarder. Vi har størst erfarig med tæver, men dette er dog ikke et krav. 
Vi har haft ildere i 12 år og kan nu ikke leve uden båt-lyde, døre der knirker, tyveri af sokker og ører- snif...
Derfor er vi meget interesserede i at købe to hvalpe, der vil få et kongeligt live i kæmpe dobbeltbur, massere af legesager, tunneler, ferret treats, gåture, kæle/legesktiviteter og med tonsvis er kærlighed og tålmodighed med opdragelsen:-)
Håber der er nogen der kan hjælpe os til igen at blive lykkelige ilder ejere... 

Amazing Ferret

Kig under avlerkataloget og ellers skriv til de forskellige avlere  :)

FerretingAround

Tak for dit råd :)
Jeg har allerede studeret hvalpesiderne en smule, men jeg er stadig ret ny herinde og vil prøve at følge lidt mere med i de forskellige indlæg, så jeg kan blive lidt mere bekendt med andre brugere og de forskellige avlere:-)
 

Amazing Ferret

Det lyder som en rigtig god idé  :)

Annika

Jeg har to voksne til salg, som du kan se under Markedspladsen og Voksne. Du må selvfølgelig gerne kigge forbi også :) men de er altså lige blevet 1 år.

FerretingAround

Tak for dit tilbud :)
Jeg er netop kommet på venteliste til to hvalpe fra PlayfulFerret, så har desværre ikke plads til flere ildere lige nu.
Håber dine ildere får et andet skønt hjem.

Bedste hilsner
Nina