Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

ilder

Startet af vampirerattery, 21. Juni 2010, kl. 07:56

vampirerattery


Hejsa
Jeg står og ville meget gerne købe en ilder hvis der er nogen der har hvalpe til salg  :D

lille_jill

prøv at kigge i de forskellige billedtråde for hvalpe, der er massere som har hvalpe til salg.

Anne

Der er flere med hvalpe til salg nu så det skulle ikke være så svært at finde. På sjælladn har Black Diamond en chokolade pige til salg, og ellers har Amazing Ferret og (hvad er det nu bawas opdræt hedder?) hvalpe i jylland.

Der er vist også lidt af hver at vælge imellem i farver og pels i år, men gør dig selv en tjeneste og læs lidt om ilderavl og farver før du vælger så du ved hvad du går ind til :)

Bawa

Citat fra: Anne Dato 21. Juni 2010, kl. 12:19
(hvad er det nu bawas opdræt hedder?)
Rainbow Ferrets :P

xCelina

Jeg har en veninde som har en han på 8 uger til salg med bur og det hele..

KariN

8 uger, det var godt nok ikke meget.. Er det en din veninde selv har opdrættet eller er det en hun har købt?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne


xCelina

Købt.. Og tror desværre den er fra city2, men hendes kæreste har lige pludselig indset det er for stort et arbejde.. :-( Stakkel lille ilder! Ville ønske nogen med erfaring ville tage ham, for tror han trænger til vaske ægte kærlighed!! Har desværre ikke set ham og der er problemer med at få billederne ind på Facebook, så kan ikke engang vise ham frem.. :-( Bare jeg selv kunne hjælpe ham!!

vampirerattery


  Hejsa
Ved du hvor meget hun skal have for ilderen og buret?

vampirerattery


Hejsa

Jeg har fundet en jeg skal købe 2 ilder af den ene er angoar 2 piger