Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lyra söker ett eget hem

Startet af Starshineferrets, 9. Juli 2010, kl. 00:32

Starshineferrets

Om ca 2 veckor söker lilla Lyra efter ett eget livslångt hem att få komma till.
Lyra är en pigg, glad och lättsam tös, vars största intresse för tillfället är att busa med syskonskaran samt slåss om min uppmärksamhet.

Lyras föräldrar Aylen & Àmor är två oerhört trevliga och sociala illrar, båda två mörkt viltfärgade från Ungern.

Mina valpar helbarfas från start och önskvärt är att de får fortsätta med det åtminstone då och då.

OBS: Hon säljs inte till ett hem där hon skall leva i bur.

Det är viktigt för mig att få god kontakt med nya hemmet och lära känna varandra innan valparna flyttar, för både köpare, min och främst valpens skull såklart.

Mer information ang. valpköp, min avel och bilder på föräldrar samt stamtavla finner ni på min hemsida www.starshineferrets.se

Vid flytt är Lyra chippad, vaccinerad, besiktigad, har stamtavla och har ett välfyllt valppaket med sig.

Lyra säljs på kontrakt och endast till sällskap.

Lyra och hela familjen finns i Skara, Sverige

För intresse maila till sara@starshineferrets.se och berätta mer om dig själv.

Fler bilder finns i valpdagboken http://valpdagbok12010.starshineferrets.se/

Sara


Anne


FerretParadise

#2
Jeg er enig med Anne, hun er virkelig smuk.

Hmm...   Jeg tror da sagtens der kunne blive plads til hende i transportkassen.
Ann Hillerslev.

KariN

Hun er virkelig en skøn pige.. og det er virkelig fristende, jeg kan dog ikke opfylde kravet om at hun skal være fritgående.. og jeg har lige vist tråden til jack han syns også hun er helt vildt smuk :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG Nu bliver Jonas sgu skiftet ud!!! Jeg søger hermed en kæreste som mener det er ok med flere ildere...ellers skal han være helt som Jonas, bare lige med den lille ændring!!! Når en sådan er fundet, så vil jeg sgu godt give hende et godt hjem!!! (det vil jeg egentlig godt nu, men en vis herre er imod det  :@)

Barky

Jamen Mette.... Hun ser så sød og hjemløs ud.. Det kan han da ikke nænne....!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Citat fra: KariN Dato  9. Juli 2010, kl. 14:48
Hun er virkelig en skøn pige.. og det er virkelig fristende, jeg kan dog ikke opfylde kravet om at hun skal være fritgående.. og jeg har lige vist tråden til jack han syns også hun er helt vildt smuk :D

Kan jeg heller ikke, så heldigvis ingen risiko for at blive fristet over evne :fnis:

Starshineferrets

haha Lyra tackar för komplimangerna :D Hon blir mer och mer lik som mor Aylen för varje dag som går.

HAHA Mette då.. du får flytta ut jonas i uteburen, så kan du ha hur många illrar du vill ;)

mette11

Jonas kan bo i annekset har jeg nu sagt til ham...men så vil han ikke bygge mit hus færdigt siger han...det er sgu ikke nemt... :( Ilderne og jeg vil jo godt have et færdigt hus og vores evner som håndværkere rækker ikke helt til det desværre... :(
Det går heller ikke at lukke Jonas inden i udeburet, for det vil Mallow ikke være med til... :nej:

Lena og Peter


Kristine

Ej! Sikke en smuk lille prinsesse! Bliver helt forelsket!

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Dark Crystal

NEEEEEEJ..Ikke flere skønne hvalpe i den her tråd tak! Hvor er hun dog dejlig... Suk....

Starshineferrets

Lyra tackar :D

Igår flyttade Lyra till sitt nya hem i norge, där jag tror hon kommer få det jätte bra!