Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ilderhvalp sælges

Startet af dejligste, 17. August 2010, kl. 11:39

dejligste

Da vores 2 hanner ikke kan sammen sælges den ene.

Han er født den 30. april 2010.
Han er ikke en begynder ilder, da han ikke er ordentligt bide trænet.
Han er en rolig ilder og er van til at gå i sele.
Er vaccineret, men jeg kan dog ikke dokumentere dette, da han er købt privat,
og sælger ikke vil tale mere med mig, efter jeg ville hvad handlen gå tilbage.

Da jeg jo ikke har den nødvendigt dokumentation, vil jeg ikke sætte prisen højt, så han sælges for 500,- kr






Håber der er nogen der vil give ham et nyt hjem :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Dark Crystal

Nårh hvor er de dog søde :love:

mette11

Nu ved jeg godt at det her er en salgstråd og ikke en debat-tråd, men hvor længe har du haft ham?? Synes ikke det er ret længe siden du skrev at du overvejede en nr. 2 nemlig. En sammenføring tager jo oftest uger og desværre ikke kun et par dage...jeg har selv haft sammenføringer som har taget flere måneder! Men det er altid endt godt...

dejligste

#3
Citat fra: mette11 Dato 17. August 2010, kl. 12:16
Nu ved jeg godt at det her er en salgstråd og ikke en debat-tråd, men hvor længe har du haft ham?? Synes ikke det er ret længe siden du skrev at du overvejede en nr. 2 nemlig. En sammenføring tager jo oftest uger og desværre ikke kun et par dage...jeg har selv haft sammenføringer som har taget flere måneder! Men det er altid endt godt...

Faktisk har det lige fra vi kom hjem med ham, føltes forkert, og jeg føler det virkelig som et nederlag.
Jeg ved godt jeg ikke har haft ham ret længe, men Jack som vi havde først, har ændret adfær 100% og er slet ikke som før..
Han er blevet jaloux og aggresiv, faktisk så meget at vi ikke rigtig kan komme til ham..
Når vi sætter dem sammen, så bider den nye sig HELT fast, låser kæbe og vil ikke slippe igen..

Så derfor har vi besluttet at sælge den nye, så vi kan få en glad, sød, livlig, og dejlig Jack igen.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

dejligste

Øv øv øv da det på ingen måde er blevet bedre med vores to hanner, har jeg valgt at sætte prisen ned til 400,- kr.

Jeg håber der en der vil give den lille frækkert et nyt hjem.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

KittAnderson

#5
Hvor bor du henne i nordjylland?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

mener hun bor i aalborg, det skrev hun vist i en anden tråd

dejligste

Så har (Morgan) fået et nyt hjem og nogle nye glade madforældre..
Det var lidt svært og trist at sige farvel

De har lige hentet ham, og har lovet mig at vi skal ses igen :)


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3