Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

6 ildertoiletter

Startet af PetPile, 4. Januar 2009, kl. 22:17

PetPile

6 ildertoiletter sælges.

Hvid plastik.

De alle er brugt én gang hver i 1 uge.

Kan afhentes i Odense eller sendes med posten.

Prisen kan diskuteres.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

tzari

har du billeder og pris overslag på dem :) Nogle kalder jo 3 kantede for ilder toilettet andre de 4 kantede med høj kant for det:)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PetPile

Jeg ved ikke hvad de har kostet som nye, så jeg ved ikke hvad de skal koste. Men folk er velkommen til at afgive et bud.

De er til hjørnerne i buret. Der er en høj kant i vinkelen, og en lavere til at gå ind ad. Billeder kan arrangeres.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

tzari

ok æv håbede det var de 4 kantede med høj kant. Held og lykke med at komme af med de 3 kantede  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

hvad vil du have for dem :D?
og hvor meget koster det at sende med posten :D?
skal jo lige tjekke om det her kan betale sig :)

PetPile

Hej.

Der står at prisen kan diskuteres. Du kan bare give et kvallificeret bud.

Jeg opretter dog lige en ny tråd med alt det jeg har til salg (ryddede op igår) så denne tråd bedes låses.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile