Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

"Tandem coupler"

Startet af englefugl, 27. Juni 2011, kl. 12:55

englefugl

Er der nogen der har en tandem-sele/tandem-coupler liggende som de ikke bruger? :) for så vil jeg meget gerne købe den. Så giv endelig lyd fra jer hvis i har en liggende og samle støv ;)

KariN

Jeg er ret sikker på at jeg har en liggende derhjemme i sort :)

Jeg kan lige finde den frem i aften og tage et billede af den til dig hvis det er?
(Jeg bruger den nemlig ikke)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

det lyder rigtig godt, det må du meget gerne :D

Barky

Jeg har en i blå.. *G* også som jeg ikke bruger..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

jeg har en i rød, som jeg HELLER ikke bruger :lol:

englefugl

haha, det regner jo med dem :D jamen det kan da godt være at jeg kan bruge dem alle sammen næsten ;) hihi

Anne

#6
prøv du hellere en enkelt først. De fleste ildere har ingen fordel af at gå med dem (mine trak i hvert fald bare hinanden hen af jorden). jeg har brugt min til nogle helt andre ting, men den ligger vist et sted i kælderen nu.

englefugl

jeg har allerede en, og mine går rigtig fint med den :) og det er så skønt at kunne gå med dem alle sammen på en gang ;) så jeg skal bruge en til, fordi at der er kommet et ekstra medlem til flokken.

Anne

ok, vildt de kan finde ud af det..!

Barky

Hos mig var det også kun et par af mine som kunne hitte ud af det, men nu er den ene død og de 2 jeg har tilbage trækker bare i hver sin retning. *suk*
Så min er heller ikke nødvendig mere.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

englefugl

hihi ok. Jamen jeg ved ikke hvorfor, men mine de følges bare rigtig pænt ad sammen :) det sker selvfølgelig en sjælden gang imellem at de lige må trække lidt i hinanden, men ellers så tager de bare det samme tempo og stopper og løber på samme tid ;)

englefugl

men karin, kunne jeg købe din? :)

KariN

#12
Englefugl:

Ja det kan du sagtens, sorry jeg ikke lige har vendt tilbage før, jeg har haft ret travlt de sidste dage

Men den er sort og måler ca. 50 cm og der er ingen snor eller seler med til den, den kan afhentes i Rødovre, :)

Send mig en PM hvis du stadig er interesseret
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3