Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sibirisk Væsel

Startet af englefugl, 6. September 2011, kl. 09:56

Dark Crystal Ferret

Ja, jeg ved desværre ikke hvad den kaldes. Men jeg syndes den er helt enormt smuk. den har nærmest sådan nogle dådyr prikker. Og jeg elsker den lyserøde næse den har :love:
Men ja, tiger ilderen er så smuk.. det er synd de ikke kan holdes som rigtige kæledyr :fnis:

ida_lj

Tigerilderen er rigtig sød, og selvom den som regel ikke er egnet til kæledyr, kan det godt lade sig gøre. Her er en artikel hvor (hvis man scroller lidt ned, til emnet: The Marbled Polecat as a pet) en kvinde har én som kæledyr, og den er åbenbart rigtig sød, og opfører sig som en ilder :)

Artikel: http://www.all-about-ferrets.com/marbled-polecat.html

lille_jill

Kan man ikke bare male den man har? Ildere kan vel kun blive pænere med lidt farve hist og her.

mette11

CitatKan man ikke bare male den man har? Ildere kan vel kun blive pænere med lidt farve hist og her.
Super ide...jeg vil male Mallow ordentlig sort til næste udstilling så hun ikke får træk for sine grå hår!  :P Hvad for noget farve skal man bruge??

Barky

Citat fra: mette11 Dato  9. September 2011, kl. 09:13
CitatKan man ikke bare male den man har? Ildere kan vel kun blive pænere med lidt farve hist og her.
Super ide...jeg vil male Mallow ordentlig sort til næste udstilling så hun ikke får træk for sine grå hår!  :P Hvad for noget farve skal man bruge??

En sprit tush er fin, bare sørg for at den tørrer ordentligt. Og så giver den en flot blank pels, samt de bliver rolige af duftene..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Citat fra: Barky Dato  9. September 2011, kl. 10:16
Citat fra: mette11 Dato  9. September 2011, kl. 09:13
CitatKan man ikke bare male den man har? Ildere kan vel kun blive pænere med lidt farve hist og her.
Super ide...jeg vil male Mallow ordentlig sort til næste udstilling så hun ikke får træk for sine grå hår!  :P Hvad for noget farve skal man bruge??

En sprit tush er fin, bare sørg for at den tørrer ordentligt. Og så giver den en flot blank pels, samt de bliver rolige af duftene..

Gud hvor smart! Echo skal da også lige have en tur :P
Mange hilsner Christina

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Barky Dato  9. September 2011, kl. 10:16
Citat fra: mette11 Dato  9. September 2011, kl. 09:13
CitatKan man ikke bare male den man har? Ildere kan vel kun blive pænere med lidt farve hist og her.
Super ide...jeg vil male Mallow ordentlig sort til næste udstilling så hun ikke får træk for sine grå hår!  :P Hvad for noget farve skal man bruge??

En sprit tush er fin, bare sørg for at den tørrer ordentligt. Og så giver den en flot blank pels, samt de bliver rolige af duftene..

Hmm så har jeg bare ét problem. Findes der sprit tush i brun/vildtfarvet?? - den skal være vandfast!! For Felina har altså hele hendes baggdel fyldt med små hvide/grå hår, og dem kunne jeg da også male vildtfarvet igen i så fald :fnis:

Beate

Tiger ilder... <3 <3 <3 Den ser ud som en lille teddy-bjørn!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke