Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Zamira og Yéyé

Startet af Line, 20. November 2009, kl. 21:43

Line

Var lige ved at lave en back up på mine fotos da jeg kom forbi nogle nyere billeder af mine dyr. Ville da lige smide dem op her så I kan se hvor dygtig Zamira er blevet til at finde ud af hvad der ligger på mit sofabord og hvordan Yéyés farve i nakken har fulgt med den i ansigtet :)

Først Zamira...
d.3/11
Jeg må godt det her, ikk' mor?


Det er lige den her jeg behøver!


Og her er svaret på hvad lommeregneren skulle bruges til  :lol:


Zamira har nu lært at gøre badeværelset rent, lægge nyt sengetøj på og regne mine afleveringer for mig  :lol:


Yéyé
d.3/11




d.10/11


Ja, hun er altså ikke kommet så langt endnu, men jeg arbejder hårdt på at lære hende at stå på bagben uden at vælte...  :lol:

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng


Line

Mange tak begge to :) Ville dog hjælpe lidt på skønheden hvis Zamira begyndte at få vinterpels... hehe, og billederne er forresten taget inden Yéyé fik fuld vinterpels.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Anne

De er bare så fine :D Sikket et kært udtryk Zamira har i ansigtet på billede 1 :)

Julie

dine dyr er bare såå smukke :D

Bawa

Sikke nogle søde billeder :D
Haha, total nysgerrige <3

Line

Bawa - Ja den sans fejler intet hos dem  :lol:

Mange tak I andre :D

Amazing Ferret


Black Diamond

Hvor er de bare smukke begge to. Zemira er bare noget af det sødeste <3

cmkh


Cille

Ihhh Mine piger :D
Jeg glæder mig sådan til jeg igen skal se dem og lære Zamira flere ting.
Hun er min lille darling,og jeg elsker den måde hun altid skal studere og "hjælpe" med alt.
Sidst jeg skulle passe dem fik jeg en kæmpe grine da Zamira rent faktisk godt ved hvordan man putter betræk på en pude og endda hjælper med det.
Bagefter skulle jeg vaske bakken og det fulgte hun også nøje med i,så næste gang vasker hun den nok selv :lol:.
Men dejlige billeder af 2 skønne tøser :)

Line

Ja Hanne... det koster at passe hende ;) Vi blev jo enige om at næste gang hun kommer hjem, så har hun lært at stryge  :lol: Men det går nok hvis du bare lærer hende at lægge tøj sammen... Her hjemme hjælper hun da i hvert fald til med at pakke det beskidte tøj sammen når vi skal ud at vaske  :dans: