Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Aylen + puff = sant

Startet af Starshineferrets, 30. Januar 2010, kl. 21:25

Starshineferrets


Anne

jeg SKAL altså have sådan en der på et tidspunkt....

Lena og Peter

Tager du puff med til indianerilderen og hvad koster de??

Det er godt nok nogle dejlige billeder... igen... :)

AlisVolatPropiis

Trine M-Pedersen
Vil-Ha-Vej 1.
7092 Danmark NU!

Fedt stof o.O

Starshineferrets

Tack så mycket :)

Jo dessa puffar kommer att finnas på indianerildern, lite osäker på hur många jag kommer at kunna göra tills dess, men de som finns hittils hittar ni på www.starshineferrets.se under "ferretlove"

Puffar av den här modellen kommer att kosta 170 Nok ( ca 150 Dkk)

Starshineferrets

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Januar 2010, kl. 21:56
Trine M-Pedersen
Vil-Ha-Vej 1.
7092 Danmark NU!

Fedt stof o.O
HAHAHA siger det igen... du ER skör :P
er det ildern eller sengen som skall sendes? :P

Lena og Peter

Hvis du tager den lyserøde med prikker med, så skal vi nok købe den.... :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Wauw total lækker sæng som også er mega fed.. sårn en ville være perfekt herhjemme!

AlisVolatPropiis

Begge? :P De vil klæde mit bur :P ....husk at pakke Aylen godt ind i bobleplast :P eller evt bare droppe bobleplasten...og ekstra polstre med matchende sengetøj så jeg har et helt sæt?

Åh jeg må lære at spare sammen...suk!...jeg må eje et helt ferretlove sæt engang...indrette et perfek smukt bur...og derefter lukke de små grissebasser ude af buret så de ikke beskidter det :lol:

Starshineferrets

hahahaha crazy woman :P aylen hälsar att hon nog kan flyga själv till DK, men puffen, den får banne mig åka med postmanden :P

Anne

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Januar 2010, kl. 22:12
Begge? :P De vil klæde mit bur :P ....husk at pakke Aylen godt ind i bobleplast :P eller evt bare droppe bobleplasten...og ekstra polstre med matchende sengetøj så jeg har et helt sæt?

Åh jeg må lære at spare sammen...suk!...jeg må eje et helt ferretlove sæt engang...indrette et perfek smukt bur...og derefter lukke de små grissebasser ude af buret så de ikke beskidter det :lol:


My vandt faktisk engang en skoseng på roseilderen, og jeg ahr aldrig taget den i brug fordi jeg ikke kan nænne det, når nu jeg ved at mine dyr er nogle små svin :lol:

AlisVolatPropiis

#11
Hun får skisme ondt i forbenene af sådan en flyvetur :lol: men jeg skal da kigge mod himlen konstant til hun kommer baskende :lol:

Og hehe...jeg skal liiiiige lære det dersens "sparen sammen" men SÅ skal jeg nok købe! -forudsat du da liiiiige dukker op på en udstilling jeg har råd til at deltage på...jeg begynder snart at tro du undgår mig... :P :P :P  ;) -bare rolig...jeg smitter ikke :P :P tossethed er totalt medfødt...du skulle se mine forældre (mumler om regression mod midten) :P


Anne...hahah....jamen de sviner jo alt de små *G*

PiaLyng


Anne

Trine: ja det gør det, men et eller andet sted så får jeg intet ud af at have dne seng stående hvir den ikke er i brug


lussingen

Smukke billeder. Jeg har et tæppe i det stof, så jeg er da NØDT TIL at have en puff, der matcher :D
Og indholdet, ja, det skal være så hjerteligt velkommen her også <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.