Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aftentur i haven

Startet af lussingen, 17. Juni 2010, kl. 21:10

lussingen

Her til aften har hele familien været i haven og nyde den dejlige sol. Der er blevet lavet havearbejde, spillet fodbold og badet... Ilderne skulle selvfølgelig ikke snydes for at komme med ud, så her er lidt billeder fra vores hyggelige aften...

Speedy synes det var lidt farligt og brugte 20 minutter på at stå i døren... :fnis:




Loke var lidt mere modig og ville gerne spille fodbold med Jannich :)




]http://i308.photobucket.com/albums/kk354/lussingen/DSC02799.jpg[/IMG]

Så var det Minnies tur...







Og sidst men ikke mindst Inani


Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Sikke nogle hyggelige billeder. :)
Jeg synes faktisk at Speedy er skide dygtig, det er da meget stort fremskridt, at han tør stå i døren og se ud på den meget farlige verden. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

rigtig hyggebilleder af nogen lækre dyr

lussingen

Tusind tak skal I have begge to :)

Ann: Jeg synes faktisk også Speedy er blevet ret dygtig. For ½ år siden turde han ikke engang komme udenfor selvom han sad på armen, så det er godt gået af den kære dreng... Hvem ved.. Når han bliver 5 er han måske frisk på at gå en tur rundt om huset :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

 :lol:Ja med den fart ved man aldrig hva det kan ende med. :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

øj sikke noget dejligt vejr, det ville vi godt have lidt af! søde billeder

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

aaww, sikker nogle hyggelige billeder :love:

Julie

Dejlige billeder!
..HVORFOR ER MINNIE STADIG I ANGORAPELS? :O - min angora har kort sommerpels

AlisVolatPropiis

Ih dine dyr er bare så smukke Mette :D og det er virkelig så rart at se ildere der er i en familie som ligeværdige medlemmer :D

Skønne skønne skønne billeder :D

lussingen

Tak skal I have allesammen :)

Ann: Jeg er sikker på at Speedy overrasker os allesammen... Jeg har i hvert fald sat mig som mål, at han skal lidt med ud hver dag, så han kan se, at verden altså ikke er så skræmmende. Han nød det virkelig igår. Bare det at stå i døren og snuse var dejligt syntes han :)

Julie: Minnie er endda blevet relativt korthåret nu. Om hun bliver endnu mere korthåret skal jeg ikke kunne sige, men lige nu har hun bestemt sig for dette look :fnis:

Trine: Tak for de søde ord. Ja, vores ildere er absolut en del af familien. Jannich elsker at lege med dem og hygge om dem og de elsker ham betingelsesløst <3 Stig og jeg synes det er dejligt at kunne bruge tid sammen allesammen, både dyr og mennesker :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten