Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aftens hygge med Pixel Lionheart

Startet af Dark Crystal Ferret, 16. Juli 2011, kl. 19:28

Dark Crystal Ferret

Vi havde Pixel med ude i have og nyde aftens solen <3
Meningen var at vise han faktisk er ved at være hvid igen og har beholdt en stor del af sin angora pels. Men aftens solen gjorde ham altså noget gul alligevel >:|

Men han er ved at være ude af sin brunst nu, og selvom han har tabt sig en smule under den, så syndes jeg faktisk han stadig er en utrolig smuk dreng :love:
Og stadig lige far glad  :fnis: :love:

Pixel fandt en sjov sten, der skulle undersøges



Hjælper far med have arbejdet – her graver vi have!! :fnis:



Lidt forsøg på at få snoren så lidt med i billedet som muligt, lykkes meget godt syndes jeg 8)



Garver mere have



Det her billede ligner det første billede jeg fik af Pixel som hvalp så meget.. bliver helt blød når jeg ser på det :love:



Ny sjov sten skal undersøges



Oppe hos far og hygge :love:



Og øh.. ja ved ikke hvad de laver her  :S . Men det er far og søn på en normal dag – de er nogenlunde lige mystiske når de leger :fnis:



Total far og søn billede :love:



Pixel hørte de små får vi har på nabo grunden.. de lød meget farlige :fnis:



Hjælper mor med at finde en lykke firekløver :love:



Og det sidste


Louise V

Han ser så smuk ud  <3
det virker meget godt det med at fjerne snoren =)

Dark Crystal Ferret

Tak Louise  :)
Jamen det var nu heller ikke så nemt. Vi fik den til at ligge ved siden af ham, og heldigvis så kan man heller ikke se selen på de her billeder. Men der er ikke brugt snyd med de her to billeder. Normalt bruger jeg nemlig et billede program til at fjerne selen med :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr sikke en fin tisbjørn der er ude og nyde det fri!!! Ser super godt ud! Så mangler vi jo bare lige en billed serie med alle de andre :D

Go Maria!!!

Dark Crystal Ferret

#4
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 16. Juli 2011, kl. 22:16
Ahr sikke en fin tisbjørn der er ude og nyde det fri!!! Ser super godt ud! Så mangler vi jo bare lige en billed serie med alle de andre :D

Go Maria!!!

Åhhh Anna.. Dont say!!!  :lol: Nu var jeg lige så glad for jeg havde nået bare den ene af dem :lol:
Ej, jeg skal have de sidste også.. Det er ved at være tid kan jeg mærke :fnis: Lysten er der bestemt. men tiden.. den kniper den altså lige med >:|
Det tager så lang tid at tage billeder af 8 totter syndes jeg.. Men jeg må finde en god dag, og få de sidste med - skal nok - skal nok :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 16. Juli 2011, kl. 22:20
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 16. Juli 2011, kl. 22:16
Ahr sikke en fin tisbjørn der er ude og nyde det fri!!! Ser super godt ud! Så mangler vi jo bare lige en billed serie med alle de andre :D

Go Maria!!!

Åhhh Anna.. Dont say!!!  :lol: Nu var jeg lige så glad for jeg havde nået bare den ene af dem :lol:
Ej, jeg skal have de sidste også.. Det er ved at være tid kan jeg mærke :fnis: Lysten er der bestemt. men tiden.. den kniper den altså lige med >:|
Det tager så lang tid at tage billeder af 8 totter syndes jeg.. Men jeg må finde en god dag, og få de sidste med - skal nok - skal nok :P

Sorry Maria! Du kan da stadig glæde dig over dem der for de er rigtig gode!!! Men glæder mig os til at se alle jeres andre dejlige totter!

Shamua

Han ligner godt nok sin morfar! Helt vildt! .. Bare i albino i stedet for DEW :P Glæder mig til at se ham på Petfoods :)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Marianne - det glæder mig da lidt :)
Var det ikke også ham der er født i 2003 og stadig lever - for så håber jeg da Pixel lever lige så længer mindst!
Jeg glæder mig også til at se dig til petfoods :) Pixel derimod vil ikke op mod nogen af dine siger han! Han er bange for at tabe imod dine fine totter :fnis:

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder... Glæder mig rigtig meget til at ser Jer alle på Petfoods... :)

Jeg kan godt lide at Robert giver os alle sammen fingeren... :fnis:

Dark Crystal Ferret

#9
Citat fra: ilderbanden Dato 17. Juli 2011, kl. 13:57
Nogle rigtig dejlige billeder... Glæder mig rigtig meget til at ser Jer alle på Petfoods... :)

Jeg kan godt lide at Robert giver os alle sammen fingeren... :fnis:


Ja, jeg lagde først mærke til hans finger da jeg havde godkendt indlæket :fnis:  :-$
Meeen øhh.. det kommer ikke bag på mig for tiden. Han er ved at holde op med at ryge - så alle i miles omkreds får "fingeren" for tiden :lol:

Men, ja vi glæder os også til at se jer alle sammen til Petfoods.
Og jeg glæder mig til at se de dejlige dyr igen - kunne være sejt at få samlet A-kuldet fra sidste år, til et fælles foto også :dans:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 17. Juli 2011, kl. 13:14
Marianne - det glæder mig da lidt :)
Var det ikke også ham der er født i 2003 og stadig lever - for så håber jeg da Pixel lever lige så længer mindst!
Jeg glæder mig også til at se dig til petfoods :) Pixel derimod vil ikke op mod nogen af dine siger han! Han er bange for at tabe imod dine fine totter :fnis:
Hehe jo det er det nemlig :) ja, der er da muligheder for at de kunne blive gamle, for de har det da i generne :)

Vh. Marianne

Ida

Uha sikke en lille charmør du har dig der. Hvor er han dog lækker. Jeg har jo også svaghed overfor albinoer og det her er ikke en undtagelse!!!!

Julie