Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Afskedstråd til Eliose og Mikkel <3

Startet af Shamua, 26. August 2011, kl. 02:40

Shamua

Jeg tænkte jeg lige ville dele de sidste billeder vi kunne få, af Mikkel og Eliose. De to søde nussepusser rejser til England i morgen.
Jeg kunne høre på dig, Maria, at du var lidt trist i telefonen. Så jeg har lige taget nogle hurtige billeder af hende :) Værsgo :)







Eliose har bare taget mig med storm! Hun er bare en skøn pige.  :love:

Og så også lidt af Mikkel manden.. Jeg kommer til at savne ham noget så forfærdeligt  :'( så ja... Skulle jo også lige have lidt billeder af ham! Jeg hentede ham og hans bror i Holland da de var 9 uger, og han var den lille, utrygge hvalp, som altid skulle trøstes og passes på. Han var "min" lille putte dreng  :love:









Og så ham til højre og Lancelot til venstre :love: Jeg frygter hvordan de tager at være væk fra hinanden. De har jo altid været sammen  :(


Håber i nød det. Om ikke andet dig Maria :) Så har du lidt at kigge på  :-$


Vh. Marianne

Louise V

De er nogen utroligt søde og smukke dyr :love: i må have en rigtig god rejse til England.. :)

Shamua


Vh. Marianne

Mustela

God tur, pas på jer selv og ikke mindst møgungerne.

Og rigtig sød tanke  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret

Åhh hvor er du sød Marianne  :love: Det var sødt af dig <3 . Jamen vi tænker også utroligt meget på jer, og ønsker jer en rigtig god tur til England.

Lena og Peter

Nogle dejlige billeder af nogle ilder jeg forhåbenlig kommer til at følge på facebook...  ;)