Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aftenhygge

Startet af mette11, 29. August 2011, kl. 21:24

mette11

Lidt blandede billeder fra denne aften...der er desværre ikke ret mange gode billeder og slet ikke af Sigi (de fleste billeder med hende var kun af en hale og så spændende er hendes hale altså ikke! :P). Der er flest af vores nye dreng som Jonas mener skal kaldes Børge!!  :X Det er vi bestemt ikke enige om! :nej:

Min nye dreng har jord i hovedet!! Han elsker at grave  :fnis:














Anne

smukke dyr :D Lille "børge" er bare så nuser :D

mette11

Tak Anne, men han hedder IKKE Børge!!  :S Han er en fin, sød lille dreng og så kan man sgu ikke hedde Børge!  :X

KariN

#3
Han er rigtig fin ham "Børge" :D Hvor er det skønt at se at pigerne bare sådan har accepteret ham og omvendt :D

og man må godt have jord i hovedet når man er ilder :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGG Nu stopper i!! Han hedder IKKE Børge!!  :@ :@ :@

Men ja, man må godt have jord i hovedet når man er ilder...man ser det bare meget nemmere på ham end på pigerne, fordi han er så lys.  :fnis: Pigerne er virkelig glade for ham - det er så fantastisk at se. Han kunne bare flytte direkte ind hos dem.  :dans: De leger så godt sammen og de sover sammen og samtidig er han ikke så "hvalpe-irriterene" som nogen hvalpe ind imellem er. Men ok - Mallow kan godt følge med i hans leg, så når Sigi sover, så leger de to sammen, så han har hele tiden nogen at lege med og måske det også gør at han ikke driller dem!  ;)

KariN

Jeg skrev det da i "-tegn :lol: Det var mest fordi jeg ikke vidste hvad jeg elllers skulle kalde ham, så jeg fulgte Anne's eksempel :lol:

Det er nok meget godt at Mallow har så meget energi som hun har så hun kan holde ham beskæftiget når Sigi sover, jeg kunne forstille mig at hun ikke er typen der helt finder sig i at blive forstyrret ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Ikke nok med de har en fantastisk løbegård, de har også et meget dejligt værelse.

Børge er da et meget sødt navn.

Søde dyr

mette11

CitatDet er nok meget godt at Mallow har så meget energi som hun har så hun kan holde ham beskæftiget når Sigi sover, jeg kunne forstille mig at hun ikke er typen der helt finder sig i at blive forstyrret
Korrekt! Sigi tager det ikke altid helt pænt at blive forstyrret (det er så ligemeget om hun sover eller hvad hun ellers laver). Damen har et temperament som ikke helt matcher hendes størrelse.  :lol: Mallow er såååå glad for ham. De leger i timevis hver dag og hun båtter på livet løs. Det er virkelig fantastisk. Han er så nem at man skulle tro det var løgn. Han napper, men bider ikke og stopper når man siger AHAHAH...han er virkelig en dejlig dreng.  <3

CitatIkke nok med de har en fantastisk løbegård, de har også et meget dejligt værelse.
Tak tak. Deres værelse er fint, men det er ikke ret stort desværre. De fik det mindste værelse, da hernede kun er to værelser og vi skulle have det store til soveværelse. Deres værelse ligger også ud til stuen, så det er nemt at lukke dem ind/ud derfra. Men jeg ville ønske det var større end det er.

De er alle tre søde, dejlige dyr og han hedder stadig IKKE Børge!! :X

Barky

Mette så må du sq hellere finde et navn vi kan kalde ham i stedet for Børge! :-p

*er stadig misundelig!*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Julia du må jo bare få dig din egen hvalp!  :P

Jeg tror at vi vil give ham kælenavnet Elmer. Han hedder jo Elegans Evergreen og det bliver han ved med at hedde, men derfor må han jo godt have et kælenavn. Som ikke er Børge!  ;)

Bawa

Jeg elsker bare hverdags-billeder :) Dejlige dyr.

Elmer er et super sødt navn - men det er Børge nu også :lol:

Anne


mette11

Anne - nu strammer du den!!! Hvis du ikke snart er sød, så fjerner jeg ikke edderkopper næste gang i kommer og overnatter!!  :P :P :P

Barky

Ok ok ok... Elmer-Børge lyder også bedre i munden... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Citat fra: Barky Dato 30. August 2011, kl. 14:11
Ok ok ok... Elmer-Børge lyder også bedre i munden... :P


Hehe ja jeg sad lidt og smagte på begge, og blev enig med mig selv om at Jonas nok ville bifalde Børge-Elmer mest :P Men ja, lad os være søde ved Mette og sige Elmer-Børge