Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aftenhygge

Startet af mette11, 29. August 2011, kl. 21:24

Barky

Men så har vi virkelig også været "large" ik Anne? ;)

For enhver *ved* jo at Børge er det helt optimale navn til lille Elmer-Børge... *G* :P


(Skrevet velvidende at der er høj risiko for at Mette banker mig næste gang hun ser mig)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatSkrevet velvidende at der er høj risiko for at Mette banker mig næste gang hun ser mig
Du er sgu ikke helt dum trods alt  :P Du får tæsk og Anne får edderkopper!! Godt Jonas ikke ser hvad i skriver!! Så ville han jo tro at han havde ret til at kalde ham Børge og det har han sgu ikke!  :X

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg må få jonas til at fjerne edderkopperne for mig.

mette11

CitatJeg må få jonas til at fjerne edderkopperne for mig.
Jeg begynder at ane en sammensværgelse!!  :X

Julie

Dejlige billeder! Jeg synes da det ville være synd at kalde ham Børge. Han ender da med at få tæsk af de dyr så :(

Shamua

BØRGE - BØRGE - BØRGE!!! Det er et nice navn :P...

Dejlige billeder :)

Vh. Marianne

mette11

CitatJeg synes da det ville være synd at kalde ham Børge. Han ender da med at få tæsk af de dyr så
Tak! Endelig en med lidt forståelse!  :)
Og tak for de positive kommentarer om dyrene og billederne. Vælger hermed at ignorere alle kommentarer om at han skal hedde Børge  :ja:

CMS

Fiin dreng Mette - Java vil meget gerne komme og lege hvalpeleg med Elmer en dag :)
Mange hilsner Christina

mette11

CitatJava vil meget gerne komme og lege hvalpeleg med Elmer en dag
Det kunne godt arrangeres, hvis Mallow ellers kan undvære ham!! Eller må være med  ;) Men hvor er billederne af din nye pige??

CMS

Citat fra: mette11 Dato 31. August 2011, kl. 09:13
CitatJava vil meget gerne komme og lege hvalpeleg med Elmer en dag
Det kunne godt arrangeres, hvis Mallow ellers kan undvære ham!! Eller må være med  ;) Men hvor er billederne af din nye pige??

So far synes Java alle ildere er fantastiske, og der skal bare leges igennem - helst voldsom drengeleg :P

Billederne...suk...de kommer! Jeg har rendt med kamera i "ryven" af hende lige siden, hun flyttede ind, men gode billeder af albinoer er viiiirkelig svært! Jeg har fået min sag for :lol:
Mange hilsner Christina

Starshineferrets

<3 ljuvlig pojke du har fått hem!

AlisVolatPropiis

han er bare så FANTASTISK mette...jeg er virkelig misundelig!!! <3

mette11

Tak tak...han er virkelig dejlig. Jeg er så positivt overrasket over at en sammenføring og i det hele taget en hvalp kan være så nem!!  :dans:

Stephanie

Hvor er de smukke hver og en af dine dyr  <3

Det kan godt være at du synes deres værelse er lille, men det er da udstyret lige som en ilders drømmeværelse!!

Dejligt at Mallow nu har en legekammerat med lige så meget krudt i røven som hende, og at Elmer bare kunne komme ind i flokken som havde han altid hørt til den