Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Aftenhygge :)

Startet af Nanna, 7. Februar 2012, kl. 18:24

Nanna

Jeg har ikke rigtig lagt nogle billeder op efter jeg oprettede mig herinde, så det ville jeg da lige gøre :D Jeg tog lidt billeder i aftes, hvor vi hyggede med lidt nyt legetøj og lidt EFA olie.

Beklager billedkvaliteten - mit kamera er ikke det bedste (beklager også det beskidte gulvtæppe, men tog billederne inden jeg støvsugede  :P )

Der er lidt mange billeder af Keela, men hun var i så godt humør, så kunne ikke lade være  :dans:



















Der er kamp om musen (selvom Keela altid synes hun har førsteret)


Og selvfølgelig fik hun den!


Og til sidst et lille hyggebillede med Milo  <3 <3


Håber I kunne lide dem :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Louise V

Billede 5 er godt nok sødt  :D
Skønne totter du har :)

Barky

Hvor er de skønne!! Men supert billede af Keela som blinker med tungen ude.. Hun ser dejligt fræk ud! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg er helt vild med det sidste billede, det viser så megen ømhed og kærlighed.  <3 :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Rigtig skønne billeder! :)

Vh. Marianne

Anne

Din standard er bare så smuk (den korthårede), jeg kan ikek huske hvad han hedder.

KariN

Dejlige billeder :D

I følge ilder tæver (de fleste jeg kender i hvert fald) så har de ALTID førsteret til alting :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Nanna

Mange tak alle sammen :D Ja, det er et godt billede af Keela hvor hun blinker.

Anne: Det er Balou :) Tak, jeg synes også han er så smuk - og en rigtig mors dreng.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Beate

Dejlige billeder :) glæder mig til at hygge med Milo på VIF :D han er bare så flott!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke