Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aaaaaah.... Sol!

Startet af Julie, 30. April 2012, kl. 17:19

Julie

Nu hvor vejret endelig viser sig fra sin gode side, har jeg slæbt dyrene ud i haven i håb om nogle gode billeder. De stak af gang på gang, og ville hverken sidde stille eller have ret mange godbidder, så jeg har rigtig fået motion idag: Først ned på maven i græsset og hurtigt tage et billede, hurtigt op på fødderne og fange ilder.. Så... her er lige et par stykker af mine fuzzbutts

Frigg (som var MØG åndssvag at tage billeder af.. Hun ville ikke have godbidder overhovedet og rendte hele tiden væk). Hun er min lille prinsesse med nøkker. Bliver stadig blidere dag for dag. Er ikke tilfreds med billederne af hende, så det skal helt klart gøres om igen på et tidspunkt (når min kondi er bedre)






Fritz - min gamle dreng på snart 6 år. Stadig frisk og god som dagen er lang (når ikke han tæver fremmede ildere)






Zeph - min lille hjerneblødning der er ikke virker til at vide hvad der foregår omkring ham.. nogensinde.. dog den mest fotogene af dem alle






Jeg håber også I nyder det gode vejr :)

Tanja11

virkelig dejlige billeder, man bliver helt i sommerhumør :fnis:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Barky

Sikke nogen virkeligt dejlige billeder Julie!!

Hvilket minder mig om at du simpelthen ikke viser billeder nok frem!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Det er godt nok nogle smukke billeder.  :)
Ann Hillerslev.

the bird

iihh, de ser da bare for dejlige ud :)

KariN

Sikke nogle dejlige billeder :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

Hvor er det bare nogen dejlige billeder :love: jeg er altså stadig ret fortabt i zeph!

Miliah


Shamua

Dejlige billeder, pisse godt billede af Zeph til sidst :D

Vh. Marianne

the bird

sådan af ren nysgerrighed, har Frigg sorte øjne?

PiaLyng

^Hun er silver.. dog meget meget lys :P..

the bird

Citat fra: PiaLyng Dato 30. April 2012, kl. 21:47
^Hun er silver.. dog meget meget lys :P..

ah, hehe, det kunne man ikke rigtigt se på billederne :) smuk det er hun :)

Anne

dejlige billeder af skønne dyr!

Cille

Det er da fine billeder....synes jeg.
Tror man selv er mest kritisk med sine egne billeder.... så kender det med man synes de ikke er gode nok :)

Julie

Tusind tak skal I have alle sammen. Hvis vejret tillader det, så fortsætter jeg de kommende dage med at forsøge at tage billeder af dem. Drømmer stadig om ét hvor de alle tre er på :lol:

Citat fra: Barky Dato 30. April 2012, kl. 17:48
Hvilket minder mig om at du simpelthen ikke viser billeder nok frem!

Nånånånå. Jamen, hvad vil du se billeder af? Mine dyr ligner sig selv :P

Citat fra: the bird Dato 30. April 2012, kl. 21:32
sådan af ren nysgerrighed, har Frigg sorte øjne?

Som Pia skriver, så har Frigg sorte øjne. Hun er såååå tæt på at være dew

Citat fra: Cille Dato 30. April 2012, kl. 23:36
Tror man selv er mest kritisk med sine egne billeder.... så kender det med man synes de ikke er gode nok :)

Ja, jeg er ekstrem kritisk med mine egne billeder. Men det er super dejligt at høre når andre er uenige :D