Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

4 maj skovtur!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 4. Maj 2012, kl. 15:14

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Morten og mig pakkede lige bilen med 2 af basserne da vi besluttede at det var tiden til at tage i skoven for første gang siden vi var der med Kenzo på hans sidste dag. Ilderne trængte til at komme ud og det var jo ikke stegene hedt så det passede både ilderne og min gravide krop ret godt ;)

Og de nøøød det bare SÅ meget at mig og Morten blev helt vildt godt humør af at se på de to danse rundt i skoven. Vi skal klart afsted meget snart med et andet hold totter!



Anne

Det ser skønt ud :D Smukke dyr og billeder

Tanja11

hvor ser det hyggeligt ud, og sikke nogle fine billeder. :D
(ville ønske at jeg kunne tage så gode billeder af min tot) ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Julie


KariN

Det ser ud til at have været en dejlig tur :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Ej nogle dejlige billeder, man bliver jo helt i godt humør bare af at se de gik tur ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden


Shamua


Vh. Marianne

Cille

Det ser godt ud....der ikke noget som ilder i naturen :D

englefugl


Zopad

Godt nok nogle flotte billeder :)
Og ja, er stadig helt misundelig på din Helios  :D
Apollo & Draco <3

Minority ferrets

Citat fra: Zopad Dato  5. Maj 2012, kl. 00:18
Godt nok nogle flotte billeder :)
Og ja, er stadig helt misundelig på din Helios  :D

Katrine jeg kan lige tilføje her at lupus er jj's bror og dermed Dracos onkel ;)

Og Anna hvor er det nogle dejlige billeder <3 jeg var selv på tur med vincent og kali i går :) de nyder det bare de små ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Zopad

Citat fra: Minority ferrets Dato  5. Maj 2012, kl. 09:38
Citat fra: Zopad Dato  5. Maj 2012, kl. 00:18
Godt nok nogle flotte billeder :)
Og ja, er stadig helt misundelig på din Helios  :D

Katrine jeg kan lige tilføje her at lupus er jj's bror og dermed Dracos onkel ;)

Haha skægt :D
Apollo & Draco <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Tanja11 Dato  4. Maj 2012, kl. 16:38
hvor ser det hyggeligt ud, og sikke nogle fine billeder. :D
(ville ønske at jeg kunne tage så gode billeder af min tot) ;)

Tark ;O)
Hehe jeg har også øvet mig i snart 4 år plus at jeg har et SUPER spejlrefleks til hjælp!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Zopad Dato  5. Maj 2012, kl. 00:18
Godt nok nogle flotte billeder :)
Og ja, er stadig helt misundelig på din Helios  :D

Ja som du kan se er han meget tæt på at være helt hvid nu ;O) Er spændt på om han når og blive DEW det er kun halen der mangler i hvert fald!