Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

4 generationer

Startet af FerretParadise, 17. Juli 2012, kl. 22:52

FerretParadise

Først et billede af Rece, her er hun 9 år, og på kaninjagt, det er derfor hun har blod om munden.
(Oldemor)


Så er der Aylen, hun er datter efter Rece.
(Mormor)


Her er så Navi, hun er datter efter Aylen.
(Mor)


Og så er der jo Angel, datter efter Navi.
(Datter)


Jeg synes det er ret sjovt at se dem samlet, og kan bestemt godt se de er i familie.  :)
Ann Hillerslev.

Julie

#1
De er bare sindssygt smukke allesammen! Rece på 9 holder sig jo fantastisk  :o

Zopad

De har alle sammen det samme blide udtryk i øjnene  :)
Syntes det er lidt sejt med sådan en kaninjagene oldemor på 9 år  :D
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Mange tak.  :)
Jeg synes også selv, at de er virkelig smukke, hver på deres måde.  <3

Her er et billede hvor man bedre kan se Rece's ansigt:



Hun er født i 2000, og jeg har ikke hørt noget om, at hun ikke lever mere, så jeg går ud fra, at hun stadig er i live.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Der må virkelig være gode gener i den linje, de ser alle 4 bare stanggodt ud <3 Det er virkelig nogle smukke piger <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor er det altså en smuk familie :) og sikke en flot alder hende Oldemor Rece har :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ferretale

De er bare super smukke, og hvor er det tydeligt at se de er i familie  :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Shamua

Det er fedt at kunne vise sådan. Jeg synes så at Angel langt fra ligner sin oldermor. Men jeg synes Aylen ligner sin mor, og Navi sin :)

.. men ja, du ved jo godt hvad jeg synes om dine 3 tøser :P :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 19. Juli 2012, kl. 02:32
Det er fedt at kunne vise sådan. Jeg synes så at Angel langt fra ligner sin oldermor. Men jeg synes Aylen ligner sin mor, og Navi sin :)

.. men ja, du ved jo godt hvad jeg synes om dine 3 tøser :P :love:
Jeg synes Angel ligner sin mormor Aylen ret meget, men nok mest i virkeligheden, og ikke så meget på disse billeder. Eller også så er det fordi hun er lige så mild og god som hende.  <3 <3

Jeg ved ihvertfald, at du er helt vild med Navi, og jeg tror på, at du også vil synes om Angel.  :)
Ann Hillerslev.

Eliza

Smukke er de jo :) men synes Angel ligner sin far selvom man da sagtens kan se ligheden med de andre ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Meget smukke piger...og fantastisk med sådan en generations tråd <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Citat fra: katja74 Dato 20. Juli 2012, kl. 13:00
Meget smukke piger...og fantastisk med sådan en generations tråd <3
Tak.  :)

Ja jeg synes også det er lidt sjovt med sådan en tråd, så man kan se ligheden, eller manglen på samme.

Jeg synes også det er super hyggeligt, at jeg har 3 generationer her hjemme. Men det er der sikkert også andre herinde der har.  ;)
Ann Hillerslev.

Miliah

Dejlig tråd. De er rigtig smukke. Ville ikke gøre noget hvis der kom flere ala den her tråd, det er ret interessandt at se :)