Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bure o.a. tilbehør sælges

Startet af Annika, 2. Juni 2010, kl. 16:33

Annika

Transportkasse sælges
http://www.kirstensdyrebutik.dk/index.php?id=24&cid=54&mid=1876
Brugt et par gange, 100 kr. Nypris 175.

Udstillingsbur i blåt
b x d = 80 cm x 45 cm (cirka!)
Nypris: cirka 450-500. Ubrugt. Prisbud: 350 kr.

Hjemmelavet ilderbur, lavet fra et ikeaskab (http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90121762)

Etagerne er lavet ud fra hylder, som jeg har lavet til buret, og så lavet huller i, så dyrene kan komme op og ned. Alle etager kan justeres. Malet med skibsmaling, så det er ikke særlig slidt, men vil gerne male det igen, når det er klart til salg (eller vedkommende får malingen med).  Brugt i lidt under et år. Prisbud: 550, eller kom med et bud.

Alle ting i meget god stand og godt for en evt. ny hvalpekøber. Har også diverse småting, som følger med gratis hvis det ønskes...

NB: alle ting sælges, da jeg desværre skal af med mine dejlige basser:( og bliver først solgt derefter, men kontakt mig, så finder vi ud af det.

Stubba

er det muligt at se hvordan buret ser ud indeni? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Annika

Yes, selvfølgelig ;)
ALonzo på øverste etage

De to øverste etager

igen...

Alle 4 etager

Eir kommer op på øverste etage, den er med vilje lavet lidt højere, så der skal klatres lidt.

Madetage i midten, soveetage ovenover, under madetage er der lave kroge til hængekøje og nederst er der en bakke.

Hyldeindsats, så hylderne sidder fast. Skal godt nok skrues af/i men så sidder de til gengæld også rigtig fast.

Og her er hængekøje og bakken nederst.

cibatuchsi

har du et billed af udstillingsburet?
ikk at vi mangler medmindre det kan klappes helt sammen

KariN

#4
Jeg vil gerne købe buret :D og jeg kan sagtens vente til drengene har fået nyt hjem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Annika

Buret er reserveret...

Udstillingsburet ses her.. Og det kan klappes helt sammen.. :)

Og her.. Læg lige mærke til Alonzo, der også ville med på billedet :D

Annika

Har også denne taske, den er faktisk meget lækker. Pris: 150.



Samt en cykel transporttaske, som aldrig er blevet brugt. Den passede ikke til min cykel. Pris: 200.

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato  3. Juni 2010, kl. 09:32
Jeg vil gerne købe buret :D og jeg kan sagtens vente til drengene har fået nyt hjem :)
vil lige sige du får et rigtig fedt bur. :)

KariN

:D jeg glæder mig også til at få det hjem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato 15. Juni 2010, kl. 08:21
:D jeg glæder mig også til at få det hjem :)
kan jeg godt forstå.
det er også mere rumligt end man lige tror. var i hvert fald solgt da jeg så det i weekenden :)

Cirka


KariN

Citat fra: Cirka Dato 29. Juli 2010, kl. 09:39
Er buret blevet solgt ?:)

Hvis det er det store du snakker om, så ja :) det har jeg nemlig købt :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

NannaMB


AnneME


cibatuchsi