Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilderbur og hængekøje og diverse slags søges

Startet af Avataren1, 15. Juni 2010, kl. 21:53

Avataren1

Hej alle sammen

Jeg står her og skal have mig en Ilderhan engang i næste uge og da det er min første. har jeg ikke lige det helt store udstyr (grundet at jeg er 20 år gammel og studerende) og ja lønnen er ikke for god til ekstra udstyr. Så jeg har ikke lyst til at gå ud og få mig et nyt bur til ja i den dyre ende. Har set nogle til efter min mening urimelig pris. 

Så ville høre om nogle herinde havde et medium til stor bur. og nogle små diverse ting som hængekøje som de kunne tænke sig at få en lille slat penge for. Jeg er bosat i Viborg og betaler gerne for at de sendes hvis det nu er for langt for mig at kunne komme og hente tingene.

Prisen er for mig ligegyldig dog hvis det kunne lade sig gøre. dog gerne en max 700 - 1000 kr hvis dette var muligt (har ikke den store forstand på priserne pt ?)  Så hvis der var noget som jeg kunne købe ville jeg sige stort tak og jeg kan kontaktes  på email dd.daugaard@gmail.com

på forhånd tusind tak.

AlisVolatPropiis

Tjek www.zooplus.de -de har tit bure til noget rimeligere priser...og meget billig fragt :)

Avataren1

uh ha. På tysk hehe. Jeg er ikke så god til det så hvis du kunne henvise mig til hvad jeg skal trykke på så ville det være perfekt. :)

Anne

du kan gå ind på den engelske side http://www.zooplus.co.uk/ og finde det du skal bruge, dne er bygget op som den tyske. Men bestil fra tyskland, det er langt billigere!

Avataren1

mange tak for det. Jeg er allerede i fuldt gang med at se mig omkring :)

tak for den hurtige respons.

AlisVolatPropiis

Der er bare ikke de samme bure på den engelske som den tyske :/

Avataren1

Jeg faldt over en som jeg syntes er perfekt til min situation og jeg syntes ellers jeg fandt den samme på det tyske side. De hed ihvertfald det samme og navnet var ligeså :)