Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

SØGER bestemt bur...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Marts 2011, kl. 12:46

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja som overskriften siger søger jeg dette bur:


Jeg har et i forvejen men min bestand er jo vokset lidt og vil gerne ha ens bure, men det virker til at zooplus er stoppet med at sælge dem mere.. Har kigget efter det lige siden jul men de har ikek haft det i wepshoppen..

Så er der nogle derude der alligevel vil af med sit så vil jeg gerne købe det hvis vi kan blive enige om en pris. Jeg ser helst at der er hylder osv. til men mangler der et par stykker eller flere og prisen er derefter vil jeg nok statidig gerne købe det.

Ved godt det nok ikke er nemt at finde nogler der står og vil af med et, men har jeg ikek prøvet ved jeg jo heller ikke om jeg kunne være heldig!

Miliah

Det bur er lige kommet op på zooplus igen idag. Har også selv siddet og håbet på de ville få det igen... Nu bestilte jeg så selvfølgelig et andet igår aftens.. Det typisk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Miliah Dato  6. April 2011, kl. 17:30
Det bur er lige kommet op på zooplus igen idag. Har også selv siddet og håbet på de ville få det igen... Nu bestilte jeg så selvfølgelig et andet igår aftens.. Det typisk
EJ hvor godt.. tak... Jeg bestiller vidst lige et med det samme!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øhh nu har jeg lige bestilt det, Men altså tror jeg har bestilt det på Mortens kort!

Altså fordi før jeg fik dankort brugte jeg hans som så er tilknyttet vores konto. Men mente da bare at man skule bekræfte kortets "kode" De der 3 cifre bag på.

Er der nogle der ved om de har lavet det om? For jeg fatter ikek det vilde tysk!

Charlotte

Jeg bestilte foder derfra igår og de gemmer ens kortoplysninger så medmindre du selv har bedt dem om at det skal være på et andet kort, så er det trukket fra det kort du tidligere har brugt.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Charlotte Dato  6. April 2011, kl. 20:33
Jeg bestilte foder derfra igår og de gemmer ens kortoplysninger så medmindre du selv har bedt dem om at det skal være på et andet kort, så er det trukket fra det kort du tidligere har brugt.

hehe nå ja men så har Morten betalt;O) Hihi..
Jeg sys bare de andre gange at jeg har skulle skrive det der 3 cifre fra kortets bagside! men ja okay.. Så må jeg lige høre om han har lyst til at gi mig en gave.. Ellers må jeg overføre til ham..

Charlotte

Han skal da give dig en gave fordi du er alene hjemme i al den tid.   ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Charlotte Dato  6. April 2011, kl. 20:42
Han skal da give dig en gave fordi du er alene hjemme i al den tid.   ;)

Hehe ja..´Men har faktisk fået en "farvel-jeg-forlader-dig"gave... Men nu må jeg lige snakke med ham næste gang han ringer hjem!

Soelberg`s SUN ferret

weeeeee hvor fedt de har fået dem igen. Jeg har også været på udkik efter et mere. Så ind og bestille med det samme  :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2011, kl. 15:14
weeeeee hvor fedt de har fået dem igen. Jeg har også været på udkik efter et mere. Så ind og bestille med det samme  :dans:

Ja jeg har også skrevet til dem op til flere gange! tror de blev så trætte af at skulle svare det samme at de to sig sammen og fik dem skaffet hjem.. for sidst jeg henvente mig(2 uger siden) Skrev de at der nok gik nogle mdr. før de vidste noget!
Uhh glæder mig også til at modtage det, så det gamle bur kan komme i skuret igen! Men de har skrevet at det er i to pakker! det forstå jeg ikke for sidst jeg bestilte at kom det kun i en pakke..

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2011, kl. 15:14
weeeeee hvor fedt de har fået dem igen. Jeg har også været på udkik efter et mere. Så ind og bestille med det samme  :dans:

bestilt

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 15:22
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2011, kl. 15:14
weeeeee hvor fedt de har fået dem igen. Jeg har også været på udkik efter et mere. Så ind og bestille med det samme  :dans:

Ja jeg har også skrevet til dem op til flere gange! tror de blev så trætte af at skulle svare det samme at de to sig sammen og fik dem skaffet hjem.. for sidst jeg henvente mig(2 uger siden) Skrev de at der nok gik nogle mdr. før de vidste noget!
Uhh glæder mig også til at modtage det, så det gamle bur kan komme i skuret igen! Men de har skrevet at det er i to pakker! det forstå jeg ikke for sidst jeg bestilte at kom det kun i en pakke..

ja mit var også kun pakket i en stor kasse, så det lyder da mystisk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2011, kl. 16:40
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 15:22
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2011, kl. 15:14
weeeeee hvor fedt de har fået dem igen. Jeg har også været på udkik efter et mere. Så ind og bestille med det samme  :dans:

Ja jeg har også skrevet til dem op til flere gange! tror de blev så trætte af at skulle svare det samme at de to sig sammen og fik dem skaffet hjem.. for sidst jeg henvente mig(2 uger siden) Skrev de at der nok gik nogle mdr. før de vidste noget!
Uhh glæder mig også til at modtage det, så det gamle bur kan komme i skuret igen! Men de har skrevet at det er i to pakker! det forstå jeg ikke for sidst jeg bestilte at kom det kun i en pakke..

ja mit var også kun pakket i en stor kasse, så det lyder da mystisk

Hmm ja, men har fået to pakkenr.. så er jeg spændt på hvad du får af vide!? Hvis jeg nu ikke er hjemem mon så de stiller det? De har plejet at stille det fodder jeg plejer at bestille engange i mellem forand min hoveddør hvis jeg ikke er hjemme...

KariN

AMT: Jeg mener at man kan ringe til GLS og aftale med dem at hvis ikke du er hjemme kan de stille det foran din dør, i et skur eller lign. det havde jeg nemlig en aftale med dem om der hvor jeg boede før :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato  7. April 2011, kl. 18:20
AMT: Jeg mener at man kan ringe til GLS og aftale med dem at hvis ikke du er hjemme kan de stille det foran din dør, i et skur eller lign. det havde jeg nemlig en aftale med dem om der hvor jeg boede før :)

Okay smart! Altså ringede du så bare til deres hovedkontor eller hvad nu såddan noget hedder? har nemlig et skur lige ved hoveddøren som er altid er åbent..