Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

SØGER bestemt bur...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Marts 2011, kl. 12:46

KariN

Jeg ringede til kontoret i Taastrup når jeg kunne se at mine varer var nået fra kolding til taastrup, fordi det jo er derfra mine ting bliver kørt ud (i Jylland er det fra Kolding af) og sagde at hvis jeg ikke var hjemme kunne de bare stille det ved hoveddøren og det gjorde de så :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato  7. April 2011, kl. 18:55
Jeg ringede til kontoret i Taastrup når jeg kunne se at mine varer var nået fra kolding til taastrup, fordi det jo er derfra mine ting bliver kørt ud (i Jylland er det fra Kolding af) og sagde at hvis jeg ikke var hjemme kunne de bare stille det ved hoveddøren og det gjorde de så :)

Okay tak! prøver at ringe til dem i morgen! For går ud fra det kommer mandag eller tirsdag og da er jeg selvf. ikke hjemme!

mette11

Jeg har nogen gange sat en seddel på døren hvor der stod at pakken med nr. bla bla måtte sættes og det har de gjort! Vi bor så også et sted hvor man godt kan sætte pakker udenfor døren uden at de forsvinder! Men det er nok mere sikkert at ringe og snakke med dem, da alle og enhver jo kan læse en seddel på døren og holde øje med pakken og stjæle den!

katja74

FEDT du ku bestille det hjem igen... det er også et FEDT bur  ;) Hvad måtte du slippe??

Jeg har selv 2 af dem, også købt der fra... men fangede dem på et tidspunkt de var på tilbud *s*
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 20:08
FEDT du ku bestille det hjem igen... det er også et FEDT bur  ;) Hvad måtte du slippe??

Jeg har selv 2 af dem, også købt der fra... men fangede dem på et tidspunkt de var på tilbud *s*

Ej hvor snyd;O) Ja jeg har  bare ventet og ventet på de fik dem igen!  Jamen de koster 119 euro. Men det jeg købte sidste gang endte jeg med kun at gi 500 kr for da den ene hylde knæggede der hvor man sætter "stigen" på! Så jeg fik valget mellem at de sendte en ny hylde eller jeg fik det for 500kr... Men jeg er også bare så glad for det! Det er alt for genialt. Elsker at man bare kan trække bunden ud når man skal gøre rent. Og så er min plan at jeg vil sætte det sammen med det jeg har nu så det blir et stort..

katja74

#20
Min bund er sat fast.... for mine kan finde ud af at åbne og skubbe til bunden... så de kan komme ud.. små bisser  :fnis:

Jeg overvejede også at pille siderne af, og så sætte dem sammen *s*

Jeg gav 1200 for begge 2  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 20:14
Min bund er sat fast.... for mine kan finde ud af at åbne og skubbe til bunden... så de kan komme ud.. små bisser  :fnis:

Jeg overvejede også at pille siderne af, og så sætte dem sammen *s*

Jeg gav 1700 for begge 2  ;)

Uh det har mine heldigvis ikke fundet ud af endnu!  Nå jamen så er det jo samme pris som de sælger til nu! For 119 euro er omkring 850kr..  Ja det er ret smart at man kan sætte dem sammen såddan.. Nu må jeg lige se om det fungere i praksis...

katja74

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 20:18
Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 20:14
Min bund er sat fast.... for mine kan finde ud af at åbne og skubbe til bunden... så de kan komme ud.. små bisser  :fnis:

Jeg overvejede også at pille siderne af, og så sætte dem sammen *s*

Jeg gav 1700 for begge 2  ;)

Uh det har mine heldigvis ikke fundet ud af endnu!  Nå jamen så er det jo samme pris som de sælger til nu! For 119 euro er omkring 850kr..  Ja det er ret smart at man kan sætte dem sammen såddan.. Nu må jeg lige se om det fungere i praksis...

Jeg skrev forkert... der skulle ha stået 1200 ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 20:27
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 20:18
Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 20:14
Min bund er sat fast.... for mine kan finde ud af at åbne og skubbe til bunden... så de kan komme ud.. små bisser  :fnis:

Jeg overvejede også at pille siderne af, og så sætte dem sammen *s*

Jeg gav 1700 for begge 2  ;)

Uh det har mine heldigvis ikke fundet ud af endnu!  Nå jamen så er det jo samme pris som de sælger til nu! For 119 euro er omkring 850kr..  Ja det er ret smart at man kan sætte dem sammen såddan.. Nu må jeg lige se om det fungere i praksis...

Jeg skrev forkert... der skulle ha stået 1200 ;)

Aha så gav det mere mening;O) Heldige dig, for det er nogle fede bure.. det er i hvert fald det bedtse"færdiglavet" jeg har haft indtil videre...

katja74

og så er det de FLOTTESTE  :dans:  og ikke et af de mange farvede "lego" burer... dem vil jeg IKKE have ind i min stue  :nej:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: katja74 Dato  7. April 2011, kl. 21:05
og så er det de FLOTTESTE  :dans:  og ikke et af de mange farvede "lego" burer... dem vil jeg IKKE have ind i min stue  :nej:

Lige nettop! Har to bure nu og det gamle af dem er nemlig sårn et Legobur i rød, blå, gul. altså så tænker man lige hvem dælen har designet dem og tænkt: "hold da op, det er bare smart det her bur det vil pynte i et hvert hjem";O)

mette11

Citataltså så tænker man lige hvem dælen har designet dem og tænkt: "hold da op, det er bare smart det her bur det vil pynte i et hvert hjem";O)
HAHAHA...ja det er sgu utroligt så grimme mange bure er!! Tror egentlig at der må være et markede for pæne, praktiske bure!! For det er sgu en mangelvare!! Måske skulle man slå sig ned som bur-designer??

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato  7. April 2011, kl. 21:28
Citataltså så tænker man lige hvem dælen har designet dem og tænkt: "hold da op, det er bare smart det her bur det vil pynte i et hvert hjem";O)
HAHAHA...ja det er sgu utroligt så grimme mange bure er!! Tror egentlig at der må være et markede for pæne, praktiske bure!! For det er sgu en mangelvare!! Måske skulle man slå sig ned som bur-designer??

Ja det er lidt vildt man ikke har tænkt længere! Gad vide om det er derfor så mange blir trætte af deres kæledyr og sælger dem. Altså at de blir så trætte af at der skal stå såddan en "legoklods" og lyse op i deres pæne neutrale stue... Ja burdesigner dem mangler vi...

KariN

Jeg gad godt at være bur designer :D Det må da være hyggeligt arbejde :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 21:48
Citat fra: mette11 Dato  7. April 2011, kl. 21:28
Citataltså så tænker man lige hvem dælen har designet dem og tænkt: "hold da op, det er bare smart det her bur det vil pynte i et hvert hjem";O)
HAHAHA...ja det er sgu utroligt så grimme mange bure er!! Tror egentlig at der må være et markede for pæne, praktiske bure!! For det er sgu en mangelvare!! Måske skulle man slå sig ned som bur-designer??

Ja det er lidt vildt man ikke har tænkt længere! Gad vide om det er derfor så mange blir trætte af deres kæledyr og sælger dem. Altså at de blir så trætte af at der skal stå såddan en "legoklods" og lyse op i deres pæne neutrale stue... Ja burdesigner dem mangler vi...

Da vi købte Leo vores første ilder kunne vi kun finde sådan et legobur fordi det var det største og Max ville ikke ha at Leo skulle gå i et mindre bur end det. Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre for jeg ville jo så gerne ha Leo men sgu ikke sådan et bur. Men max overtalte mig og sagde det var bedst for Leo. Da vi så sagde til ekspedienten at vi gerne ville købe buret sagde han heldigvis jamen I vil vel ikke ha det i de faver. Han havde et gråt bur magen til ude bag ved. Puha. I dag har vi mørke skabe i træ der er lavet om til bur.