Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

SØGER bestemt bur...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Marts 2011, kl. 12:46

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  7. April 2011, kl. 19:07
Citat fra: KariN Dato  7. April 2011, kl. 18:55
Jeg ringede til kontoret i Taastrup når jeg kunne se at mine varer var nået fra kolding til taastrup, fordi det jo er derfra mine ting bliver kørt ud (i Jylland er det fra Kolding af) og sagde at hvis jeg ikke var hjemme kunne de bare stille det ved hoveddøren og det gjorde de så :)

Okay tak! prøver at ringe til dem i morgen! For går ud fra det kommer mandag eller tirsdag og da er jeg selvf. ikke hjemme!

Øv, har lige ringet til dem. Men altså hun sagde hun ike kunne hjælpe mig før de havde forsøgt og afleverer pakken! Lidt mærkeligt. For så havde de da slupppet for at køre den ud 2 gange!

SaraJ

Er buret allerede udsolgt igen? :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: SaraJ Dato  8. April 2011, kl. 11:40
Er buret allerede udsolgt igen? :P

Nej tror jeg ikke! Det er i hvert fald stadig på deres webshop!

SaraJ

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  8. April 2011, kl. 11:41
Citat fra: SaraJ Dato  8. April 2011, kl. 11:40
Er buret allerede udsolgt igen? :P

Nej tror jeg ikke! Det er i hvert fald stadig på deres webshop!

Kan du give et link? Jeg kan slet ikke finde det....


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mit bur er kommet idag JUBIII :D MEN denne gang var der igen noget i vejen med hylderne! Den en var der slået  et stykke af hjørnet, og to af dem var den tap der skal kligges på træmmerne knækket af :@

Mega træls. Så nu må jeg skrive til zooplus. Sidst jeg bestilte samme bur var den ene hylde også i udu!

Men derudover er det bare så fedt at få endnu et så¨jeg har to ens bure :dans: Nu kan det gamle jeg ha pakkes sammen og indtil videre stå i skuret!

Soelberg`s SUN ferret


jeg har også fået mit, og det eneste der var i stykker var madskålen og dnt bruger jeg jo ikke alligevel ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 12. April 2011, kl. 16:02

jeg har også fået mit, og det eneste der var i stykker var madskålen og dnt bruger jeg jo ikke alligevel ;)

Sikke et held!

Soelberg`s SUN ferret


katja74

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. April 2011, kl. 14:52
Mit bur er kommet idag JUBIII :D MEN denne gang var der igen noget i vejen med hylderne! Den en var der slået  et stykke af hjørnet, og to af dem var den tap der skal kligges på træmmerne knækket af :@

Mega træls. Så nu må jeg skrive til zooplus. Sidst jeg bestilte samme bur var den ene hylde også i udu!

Men derudover er det bare så fedt at få endnu et så¨jeg har to ens bure :dans: Nu kan det gamle jeg ha pakkes sammen og indtil videre stå i skuret!

Jeg bruger ikke alle mine hylder... så hvis du er interesseret... kan du få dem gratis *ss*
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: katja74 Dato 15. April 2011, kl. 12:00
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. April 2011, kl. 14:52
Mit bur er kommet idag JUBIII :D MEN denne gang var der igen noget i vejen med hylderne! Den en var der slået  et stykke af hjørnet, og to af dem var den tap der skal kligges på træmmerne knækket af :@

Mega træls. Så nu må jeg skrive til zooplus. Sidst jeg bestilte samme bur var den ene hylde også i udu!

Men derudover er det bare så fedt at få endnu et så¨jeg har to ens bure :dans: Nu kan det gamle jeg ha pakkes sammen og indtil videre stå i skuret!

Jeg bruger ikke alle mine hylder... så hvis du er interesseret... kan du få dem gratis *ss*

Ej det vil jeg da helt vildt gerne!

katja74

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 15. April 2011, kl. 15:34
Citat fra: katja74 Dato 15. April 2011, kl. 12:00
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. April 2011, kl. 14:52
Mit bur er kommet idag JUBIII :D MEN denne gang var der igen noget i vejen med hylderne! Den en var der slået  et stykke af hjørnet, og to af dem var den tap der skal kligges på træmmerne knækket af :@

Mega træls. Så nu må jeg skrive til zooplus. Sidst jeg bestilte samme bur var den ene hylde også i udu!

Men derudover er det bare så fedt at få endnu et så¨jeg har to ens bure :dans: Nu kan det gamle jeg ha pakkes sammen og indtil videre stå i skuret!

Jeg bruger ikke alle mine hylder... så hvis du er interesseret... kan du få dem gratis *ss*

Ej det vil jeg da helt vildt gerne!

Jamen det finder vi så bare ud af... enten kan de hentes her, eller også kan jeg sende dem (så skal du bare betale forsendelsen *ss*)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Wolter

oh! Jeg har længe været på jagt efter et flot og stort bur og det der ser rigtig hyggeligt ud! OwO

Dog virker det som om I har haft nogle problemer med den hjemmeside? :c
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

PiaLyng

Jeg har ikke haft problemer med dem - de rigtig gode til at svare på mails osv..

For tror ikke det deres skyld at hylder osv går i stykker - kan jo ligeledes være gls :).

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: PiaLyng Dato  2. Maj 2011, kl. 14:41
Jeg har ikke haft problemer med dem - de rigtig gode til at svare på mails osv..

For tror ikke det deres skyld at hylder osv går i stykker - kan jo ligeledes være gls :).


Det er helt sikkert fragtens skyld at de er gået i stykker! Dog vil jeg os sige at det er kvaliteten af hylderne! Men buret i sig selv er i overenstemmelse med prisen super godt!