Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nyt fra PetPile (Nye senge, Nye fleeceprint)

Startet af PetPile, 18. Juli 2011, kl. 20:18

PetPile

Nu kan du købe produkter i Froggy Fleece på www.petpile.dk

Jeg er desværre løbet tør for Blue Hawaii Fleece, så nu har jeg indført dette søde print i stedet.








Desuden er der også kommet en ny seng, nemlig Ufo Bed.
Lavede dem godt nok i 2008, men der er så mange der har spurgt efter dem, så nu er de på siden igen :)



http://www.petpile.dk/produkter/ilderpakke.jpg
Ved køb af Ilder Pakken kan du nu vælge mellem 5 forskellige Fleece print.





PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

lizzy171002

Um, er der nogen der har købt herfra før?

R.I.P. Freja

Malene

Jeg har købt fra PetPile en enkelt gang. Det er ved at være lang tid siden, men jeg var meget tilfreds med kvaliteten :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lizzy171002

Det er bare sådan at jeg købte fra deres hjemmeside for en måned siden, og har ikke hørt noget fra dem, ej heller modtaget varen. Jeg har prøvet at kontakte dem uden svar, så jeg ville bare vide om andre havde oplevet noget lignende.

R.I.P. Freja

Malene

Pas. Jeg modtog hurtigt mine ting. Men jeg har set at der nogle gange bliver skrevet på facebook at hun er på ferie.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lizzy171002

Okay, tak, så ser jeg om ikke jeg kan kontakte hende snart.

R.I.P. Freja

Minority ferrets

Jeg har oplevet noget lignende da jeg bestilte :/
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

mette11

Har de trukket pengene?? Hvis de har og ikke svarer dig, kan du blive nødt til at gå ned i din bank og bede dem om at trække dine penge tilbage. Det skal så gøres inden 2 måneder efter pengene er trukket og du skal kunne bevise at du har forsøgt at komme i kontakt med sælger. Jeg har været nødt til at gøre dette engang med nogle ting jeg købte over nettet og hvor der bare ikke skete en skid andet end at pengene blev trukket.

lizzy171002

Min bank (Nordea Fjerritslev) Tilbagefører kun inden for den første uge. Jeg har nemlig også været ude for noget lignende før, og var dybt overrasket over hvor hurtigt man skulle være ude. Jo, pengene er trukket, så hvis jeg ikke kan få fat i sælger, eller modtager mine vare, så er der ikke noget at gøre. (Andet end at advarer folk mod at gøre den samme bommert som mig)

R.I.P. Freja

lizzy171002

Nu har jeg lige prøvet at skrive til dem (igen) og emailen kom tilbage med den meddelelse at den ikke kunne leveres. Deres Hjemmeside er også suspenderet, så det ser ud til at mine penge er pist væk.

R.I.P. Freja

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lizzy171002 Dato 24. August 2011, kl. 13:34
Nu har jeg lige prøvet at skrive til dem (igen) og emailen kom tilbage med den meddelelse at den ikke kunne leveres. Deres Hjemmeside er også suspenderet, så det ser ud til at mine penge er pist væk.

Så meld hende til politiet! Det er jo bedragri!

Malene

Der står på Facebook at hun kommer hjem fra ferie den 29. august: facebook.com/petpile måske kan du prøve at skrive til hende der?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Det er PBS som kan tilbagefører pengene indenfor 2 måneder, men det er banken som skal hjælpe dig med at få det gjort og PBS kan sagtens gøre det.  ;)