Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Furet XL + tilbehør sælges (solgt)

Startet af ida_lj, 23. Januar 2012, kl. 11:15

ida_lj

Da jeg ikke længere har ilder, skal jeg af med mit Furet XL bur. Buret har alle sine originale dele. Desuden følger der en ilderhule (til ophæng i buret,) en TAWINI sele og negleklipper med. Buret er i rigtig god stand, det har været brugt ½ års tid. Jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder, men de fleste kender buret, da det er rimelig populært.

Det ville være super dejligt at kunne sælge tingene samlet, men så optimistisk er jeg ikke :fnis: Så det er iorden at komme med et bud på tingene separat.

Kom med et godt bud :)


ida_lj

Der følger desuden to vaskebaljer (brugt som skidebakke) med buret ^^

dejligste

Lidt ærgeligt du ikke kan uploade billed, da jeg rigtig gerne ville se buret.
Hvad er målene på det?

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Pernille

Det måler: 80 x 75 x 86.5 cm.
..Hvis det er det bur jeg tror det er :j
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

ida_lj

Citat fra: dejligste Dato 23. Januar 2012, kl. 12:17
Lidt ærgeligt du ikke kan uploade billed, da jeg rigtig gerne ville se buret.
Hvad er målene på det?
http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/frettchen/80cm/93278 Dette er buret. Målene er L. 80, b.75 og h.86,5. :)

ida_lj

Ingen der er interesseret i et rigtig godt bur?  :)

jean08

Måske det ville hjælpe hvis du selv kom med en pris (;

ida_lj

Citat fra: jean08 Dato 24. Januar 2012, kl. 17:29
Måske det ville hjælpe hvis du selv kom med en pris (;
Jamen prisen kan diskuteres, jeg er fleksibel  :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ida_lj Dato 24. Januar 2012, kl. 21:26
Citat fra: jean08 Dato 24. Januar 2012, kl. 17:29
Måske det ville hjælpe hvis du selv kom med en pris (;
Jamen prisen kan diskuteres, jeg er fleksibel  :fnis:

Der er jo stor forskel på om du tænker omkring 200 eller omkring 1000! Eller hvad du nu tænker. Tror du skal komme med et udspil om hvilket leje du ligger i og så være fleksibel fra det punkt;0) folk vil jo heller ikke skambyde.

Tror nok du skal komme af med det hvis prisen er rigtig, furret xl og furret tower er ofte til salg herinde og er som regel hurtig solgt eftersom det ikke er et helt tosset bur;0)

ida_lj

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 24. Januar 2012, kl. 22:58
Citat fra: ida_lj Dato 24. Januar 2012, kl. 21:26
Citat fra: jean08 Dato 24. Januar 2012, kl. 17:29
Måske det ville hjælpe hvis du selv kom med en pris (;
Jamen prisen kan diskuteres, jeg er fleksibel  :fnis:

Der er jo stor forskel på om du tænker omkring 200 eller omkring 1000! Eller hvad du nu tænker. Tror du skal komme med et udspil om hvilket leje du ligger i og så være fleksibel fra det punkt;0) folk vil jo heller ikke skambyde.

Tror nok du skal komme af med det hvis prisen er rigtig, furret xl og furret tower er ofte til salg herinde og er som regel hurtig solgt eftersom det ikke er et helt tosset bur;0)
Jamen, jeg tænker omkring 700-800 kroner. Buret er i rigtig god stand, og har en del tilbehør :)

Andreasbf

Hvorfor har du ikke ilder længere? :O

Jeg ville virkelig gerne købe det bur der, jeg er bare ikke sikker på om det ville være for stort til en lejlighed, og jeg er ikke sikker på om jeg kan have det opbevaret i 1-2 år inden jeg skal have min fritte.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Andreasbf Dato 25. Januar 2012, kl. 12:46
Hvorfor har du ikke ilder længere? :O

Jeg ville virkelig gerne købe det bur der, jeg er bare ikke sikker på om det ville være for stort til en lejlighed, og jeg er ikke sikker på om jeg kan have det opbevaret i 1-2 år inden jeg skal have min fritte.

For stort? Et ilderbur kan aldrig blive fort stort! Selvf skal ilderen være ude af buret så meget du kan men hvis du vælger den skal sidde i bur når du ikke er hjemme  skal du ha t ret stort bur til den! Jeg ville endda ha den større udgave a Furretburene med to ettager hvis jeg skulle bruge det bur!

Andreasbf

Beklager, jeg mente bare at man kan få bure som er højere og smallere, som nok ville passe bedre til en forholdsvist lille lejlighed (jeg ved selvfølgeligt ikke hvor meget plads der bliver endnu). Men jeg er indforstået med at en ilder skal have så meget plads som muligt. Hvis jeg har penge og plads skal den have et rigtig stort bur :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Andreasbf Dato 25. Januar 2012, kl. 14:03
Beklager, jeg mente bare at man kan få bure som er højere og smallere, som nok ville passe bedre til en forholdsvist lille lejlighed (jeg ved selvfølgeligt ikke hvor meget plads der bliver endnu). Men jeg er indforstået med at en ilder skal have så meget plads som muligt. Hvis jeg har penge og plads skal den have et rigtig stort bur :D

Ja det er om at udnytte højden!! Jeg vil os sige at det bur der er et ret godt bur, men det har et minus efter min smag og det er at det er så dybt så det faktisk kan være vanskeligt at gøre rent aller baggerst. Man er faktisk nødt til at kravle ind i det, og hvis man ikke lige er et siv så er lågehullet altså ikke overdrevet stort! Og så er man nødt til at hive hele toppen af og det sys jeg var skide træls! Men eller er det godt rummeligt, solit ilderbur!

ida_lj

Buret er stadig til salg - og fejler som sagt intet. Jeg kan godt gå med til 500 kr :)