Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Stakkels Sne

Startet af Eliza, 7. August 2010, kl. 16:21

Eliza

Er lige kommet hjem far dyrlægen med Sne. Alison var så sød og se på hende selvom det er weekend.
Da jeg kom ind til hende i dag var hun helt slap og havde det rigtig skidt. Hun har også kastet op og afføringen var rødlig. Hun havde ellers en rigtig god dag igår hvor hun spiste og trissede lidt rundt, men i dag var det helt skidt. Hun har fået noget væske ind under huden så hun ikke dehydrere og noget kvalmestillende så hun forhåbentlig vil spise lidt. Hun skal også forsætte med antibiotika. Det er bare så synd for hun hader det virkelig.. Jeg har fået sprøjter og væske og det hele med hjem så jeg kan gi hende noget mere hvis det er nødvendigt i løbet af weekenden..
Håber virkelig bare hun snart vil blive bedre og tage lidt på igen.. stakkels stakkels Sne..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julbert

Det er da noget af en omgang hun har sig :(
Håber da virkelig for hende hun snart kommer over på igen og kan blive en frisk og glad ilder igen - krydser fingre!

Go bedring's båt skal I da ha' herfra...

FerretParadise

Åh stakkel lille pige dog, det er rigtig synd for hende.
Men dejligt, at hun kom til dyrlægen, så hun kunne få noget væske, det er jo vigtigt.
Jeg håber virkelig, at hun snart får det bedre, dette er jo super synd for hende, og for jer.

God bedring lille Sne. :kram:
Ann Hillerslev.

Anne

Åh stakkels smukke pige :( God bedring

Eliza

Sne siger tak.. Lige nu ligger hun og sover for det var meget hårdt at være afsted.. Crush er kommet ind ved siden af så han ikke driller så hun ka få fred..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Lilla Sne :( Hoppas så att du blir frisk snart!! Det här är verkligen inte roligt :(

Eliza

Er rigtig glad for du fortalte man kan lægge væske under huden på hende Sara, for nu er jeg lidt mere rolig når hun ikke dehydrere så let.. Hun har heller ikke kastet op siden vi kom hjem men hun er meget meget træt..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Det er da godt nok en værre omgang hun har fået sig... :( Hun må virkelig godt snart se at blive frisk igen...det er så hårdt når de er syge...

Starshineferrets

Citat fra: Eliza Dato  7. August 2010, kl. 17:00
Er rigtig glad for du fortalte man kan lægge væske under huden på hende Sara, for nu er jeg lidt mere rolig når hun ikke dehydrere så let.. Hun har heller ikke kastet op siden vi kom hjem men hun er meget meget træt..

Inga problem! Egentligen är det något jag själv önskar att jag hade så jag kunde göra hemma... uttorkning är ju det som är farligast egentligen med olika typer av magåkommor, och illrar blir ju som bekant uttorkade väldigt lätt :( Men ja.. här i sverige är det i princip omöjligt att få någon veterinär att ge en något som man får lov att ge själv :(

ilderhjemmet

stakkels stakkels Sne, det er da godt nok noget af en omgang hun er igennem.

Vi krydser igen med poter og fingre - rigtig rigtig god bedring med hende

mange tanker fra alle os
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Aii altså. Stakkels dig Elizabeth og stakkels lille Sne :( Jeg håber at hun snart kommer til hægterne igen. Det er så vanvittig hårdt at have syge dyr, det tærer sådan på en psykisk. Masser af varme tanker til dig og din lille pige.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Hvor dejligt at Allison ville kigge på hende. Jeg ønsker Sne rigtig god bedring!!

Anne

Hvordan går det med hende?

Eliza

Hun er ikke helt lige så sløv som igår fordi væsken hjælper.. Det er efterhånden umuligt at få pillerne i hende for hun ka alle tricks endda kaste dem op igen når jeg endelig får proppet dem helt ned i halsen.
Hun vil så ikke spise, men hun har lige fået en mus men der er ikke rigtig nogen interesse, så om lidt må vi tvangsfodre med recovery.. Det er virkelig hårdt lige nu synes jeg..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Åh det er jeg ked af at høre, men altid noget at væsken har hjulpet.