Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Stakkels Sne

Startet af Eliza, 7. August 2010, kl. 16:21

Eliza

Super nu har jeg 2 kg hakkede kyllinger som jeg ikke kan bruge til noget. Faktisk var der ingen af mine dyr der så meget som ville smage på det. Prøvede at blande AD i men så nemt narrer man ikke Sne, Envy kunne så godt spise lidt af det, der hvor der var mest AD  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Hvis du har lyst har jeg noget Vitalin du må prøve med. Ved godt du har svært med at få tørkost i hende men hvis hun ikke har prøvet Vitalin kan det jo være hun vil spise det,

Eliza

Jeg vil meget meget nødigt over på tørkost. Hun vil også meget gerne tage HELE kyllinger, men synes det er lidt svært at få kalk i så hun spiser det. Vil prøve at klippe en i lidt mindre stykker og se om det er godt nok..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Eliza

Hov fik slet ikke sagt tak for tilbudet ellers  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato 19. August 2010, kl. 14:14
Hov fik slet ikke sagt tak for tilbudet ellers  ;)

Det er bare i orden

Lena og Peter

Vi har altså noget hakkede oksekæbe og noget hakkede lam hvis du kunne tænke dig at prøve noget af det... Jeg ved godt at vi bor en times kørsel væk, men du er velkommen til at komme og hente noget og prøve med..  :)

Eliza

Hold da op i kører stærkt hvis i kan køre den tur på en time eller er det bare mig  :lol:
Men det er ikke udvalget af kød vi mangler ellers tak  :)
Hun gider bare egentlig slet ikke spise andet end hele daggamle kyllinger og AD heller ikke det som hun ellers plejer at være rigtig glad for. Nye ting er bare helt forfærdeligt. Normalt ville jeg nok bare være hård og sige der bare ikke er andet end det jeg servere, men hun har tabt sig så meget at jeg ikke tør gøre det lige nu..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Eliza, det är hlet okej att ge henne enbart dagsgamla kycklingar under en tid, det viktigaste är ju att hon äter åtminstone. I frankrike fodrar de sina illrar enbart med dagsgamla kycklingar. Jag är själv inget fan av det då det är dåligt med variation och kanske inte nok med kalcium, men ja. brister och problem med det har ännu inte visat sig de senaste åren de utfodrats med detta, utan kommer mest troligt visas i framtida generationer.. och ja, Sne är ju kastrerad ;) Så vill hon bara ha det, låt henne få det, åtminstonne tills hon är helt rask :D

Eliza

ok Sara så har jeg ikke helt så dårlig samvittighed over hun ikke lige får alt hun har brug for nu  :)

Da vi kom hjem sov de alle men så hørte jeg en kradse i døren men syntes ikke det lød som Envy, så kiggede lige og det var Sne der ville ud  :) Blev så glad at hun fik lov at komme ud selvom de bestemt ikke plejer det når de kradser på døren  :lol: Hun var helt frisk og ville meget gerne have en kylling som stort set blev spist op  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.