Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

pelstab

Startet af Froelunde, 31. August 2010, kl. 16:03

Amazing Ferret

Åhhh det er jeg ked af at høre...men nu har hun det godt på den anden side og hun har ikke ondt mere :(

FerretParadise

Citat fra: Froelunde Dato  1. September 2010, kl. 15:06
Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 14:57
Krydser fingre

Vores lille Silla-pigen sov ind i mine arme, mens vi ventede på vores lift.c :'(
ÅH nej altså.
Kondolerer mange gange. :'(
Ann Hillerslev.

Froelunde

Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 15:09
Åhhh det er jeg ked af at høre...men nu har hun det godt på den anden side og hun har ikke ondt mere :(

:'( Skulle have haft hende til dyrlægen noget før... :@ Så ville hun have været her noget længere...

Amazing Ferret

Citat fra: Froelunde Dato  1. September 2010, kl. 15:12
Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 15:09
Åhhh det er jeg ked af at høre...men nu har hun det godt på den anden side og hun har ikke ondt mere :(

:'( Skulle have haft hende til dyrlægen noget før... :@ Så ville hun have været her noget længere...

Jeg tror desværre at selvom du var taget afsted i går, så var det for sent  :( Den tidligere ejer skulle have gjort noget for længe siden.

KariN

#34
Du må ikke bebrejde dig selv.. Med ildere kan det pludselig gå meget stærkt og det er ikke altid man kan nå at reagere, du gjorde hvad du kunne for hende..

Kondolerer mange gange :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Froelunde

Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 15:13
Citat fra: Froelunde Dato  1. September 2010, kl. 15:12
Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 15:09
Åhhh det er jeg ked af at høre...men nu har hun det godt på den anden side og hun har ikke ondt mere :(

:'( Skulle have haft hende til dyrlægen noget før... :@ Så ville hun have været her noget længere...

Jeg tror desværre at selvom du var taget afsted i går, så var det for sent  :( Den tidligere ejer skulle have gjort noget for længe siden.


Har aldrig prøvet at miste nogen før, er knust. 
Har ringet til dyrlægen, hun mente at hvis bølle ikke livede lidt op og stadigvæk spiser og osv. så skulle jeg komme imorgen eller fredag.

Magter ikke at tage afsted nu.

Amazing Ferret

Det er aldrig sjovt at miste og ja du har været meget uheldig  :(

Froelunde

Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. September 2010, kl. 15:26
Det er aldrig sjovt at miste og ja du har været meget uheldig  :(

Jeg er glad for vi lærte hende at kende, hun vil blive savnet herhjemme.  :love:

Sølvsten

Sikke en omgang for dig. Jeg føler virkelig med dig.

Hvil i fred Silla

Froelunde

Det var en hård omgang, men nu, prøver at se positivt på det, hun har ikke ondt og vi behøver ikke at bekymre os om hende. men savner hende.

Men der er også mere godt nyt, Bølle er vidst ikke syg. Han er i fuld firespring i dag, så han er vidst bare en gammel dreng :-) Dog render de og leder og kalder på Silla, men humøret er vidst højt. Så de tror nok bare hun har været på visit.  :)

Sølvsten

Citat fra: Froelunde Dato  2. September 2010, kl. 11:44
Det var en hård omgang, men nu, prøver at se positivt på det, hun har ikke ondt og vi behøver ikke at bekymre os om hende. men savner hende.

Men der er også mere godt nyt, Bølle er vidst ikke syg. Han er i fuld firespring i dag, så han er vidst bare en gammel dreng :-) Dog render de og leder og kalder på Silla, men humøret er vidst højt. Så de tror nok bare hun har været på visit.  :)

Godt at høre at Bølle har det bedre. Måske han bare har kunnet mærke på Silla at hun ikke havde det godt.