Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Problemer med det ene bagben.

Startet af mette11, 13. November 2010, kl. 19:36

FerretParadise

Nej nej nej....
Hvor er det bare forfærdeligt, og det gør mig virkelig ondt. :(
Ann Hillerslev.

KariN

NEJ! det må bare ikke være sådan :( Det er slet ikke fair, Albert skal ikke være yg, han skal være en frisk og rask dreng :(

Mette ring hvis der er noget vi kan gøre..

Hvor er det dog noget værre lort og pisse uretfærdigt (ja undskyld mit sprog)

Alle mine håb og tanker går til jer
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

mette11

Nej det her er bare for hårdt...

Men det er Alison jeg har snakket med igen her i weekenden hvor hun havde fået svar på de sidste billeder...så det er desværre ikke en fejl, selvom jeg håber på snart at vågne fra det her mareridt...

Lige nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre...hvis det er en knogleinfektion kan han opereres, men der er ekstremt lille chance for at det kan lade sig gøre og det vil kræve at han ligger og er næsten lam i en uge før han måske kan opereres. Alison ved heller ikke om der overhovedet er nogen som kan foretage den operation og det er kun hvis der kan være tale om en infektion...
Kort sagt sansynligheden for at Albert kan blive rask er total minimal! Og vil jeg udsætte ham for det? Jeg elsker den dreng og jeg kan slet ikke bære tanken om at jeg nok må til at sige farvel til ham...men jeg kan heller ikke bære tanken om at han skal have det uværdigt for at han måske kan komme igennem en operation med succes...
I går kunne han gå, det kan han ikke i dag! Det er ikke værdigt for ham og når det går så hurtigt som det gør, så tror jeg helt ærligt ikke at han overlever til der kan foreligge svar på om han måske vil kunne opereres og til den tid er sygdommen jo blevet endnu værre og vil så nok ikke kunne foretages alligevel...Alison mente desværre at der stort set kun var en vej...og den vej har jeg virkelig ikke lyst til at måtte gå nu igen...og slet ikke med Albert som kun er 4½ år og som var frisk så sent som sidste weekend!! Jeg håber virkelig at vågne i morgen og opdage at han er frisk på mirakuløs vis! Men jeg tror sgu ikke på det...

Shamua

Åh nej :( Øv! Gør mig ondt at høre  >:|

Vh. Marianne

Lena og Peter

 :'(  øv.. Det gør os virkeligt ondt..

dejligste

Det er jeg virkelig ked af at høre  :'(
Du har været nok igennem på meget kort tid..!!

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Sølvsten

Hvor er det uretfærdigt både for dig og Albert. Mange tanker fra mig!

mette11

Alison tog en biopsi på ham i dag og det var knoglekræft...vi kørte op til ham og sagde farvel mens han lå hos mig. Vi var hos ham da han blev lagt til at sove inden han fik taget prøven og vi var hos ham mens han fik den sidste sprøjte. Det har jeg det rigtig godt med. Han vågnede en anelse op da vi kom derop igen og var klar over at vi var hos ham til det sidste. Jeg sætter stor pris på at jeg kunne være der imens og at han var helt tryg mens han lå hos mig. Der var intet man kunne gøre. Han ville kun få det værre og kræften ville sprede sig.

Sølvsten

Åh hvor jeg føler med dig Mette Stort kram

Line


Starshineferrets

beklagar så :( Han var en oerhört fin och älskad kille <3

cibatuchsi

åhh nej mette.
det gør mig virkelig ondt at læse.
kondolerer mange gange og sender alle mine bedste tanker i jeres retning

R.I.P smukke dreng

Eliza

Nej hvor bliver jeg ked af det på dine vegne  :( Det er bare ikke retfærdigt..

Og vi grinte bare allesammen af ham på udstillingen over hans mærkelige pelsskifte men alligevel viste han at han var en rigtig flot ilder ved at vinde en fin rosette.. Sej lille ilder..

Kondolerer mange gange og ville ønske jeg kunne gøre eller sige noget der gjore det hele godt igen..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Det gør mig så ondt Mette at du så kort efter Marius også skulle miste Albert. Selv om jeg godt vidste at hans chancer var små, så håbede jeg alligevel til det sidste at der kunne gøres noget :(

Du har givet ham alt i livet og også den bedst mulige afslutning på det. Jeg håber virkelig at du og Jonas kan klare jer igennem det her, selv om det er så tæt på en anden stor sorg og må føles ufatteligt hårdt og uoverskueligt.

For bare en uge siden var han den fineste dreng der klarede sig fantastisk på en udstilling, endda med ret skrappe dommere. At han så pludselig skulle blive så syg er slet ikke til at fatte!