Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Problemer med det ene bagben.

Startet af mette11, 13. November 2010, kl. 19:36

dejligste

Jeg er virkelig ked af at høre det var så alvorligt.. Men hvor er det godt at du var hos ham til det sidste.
Kondolerer mange gange for jeres tab.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

LordDoom

Vi her fra huset også kondolerer mange gange. Det er slet ikke retfærdigt at du skal ud for disse ting. vi sender mange tanker herfra :(

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

mette11

Tak skal i have...jeg synes bare det her er så uvirkeligt. For en uge siden var han frisk og nu er han død. Jeg vil forsøge at skrive en pæn mindetråd i morgen...håber at have mere overskud der...lige nu er jeg helt knust og ulykkelig... :(

Amazing Ferret

Åhhhhh hvor er det bare trist  :( Kondolere mange gange

FerretParadise

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive, det hele er så uvirkeligt.
Han var jo fin og frisk for en uge siden, og det hele er gået så stærkt, at det kommer som et chok for mig.
Gud hvor er livet nogle gange skide hårdt, og super uretfærdigt.

Kondolere mange gange. :'(
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

neeeeeeeeeeejjj Mette, jeg læste bare ikke rigtigt, hvor er det uretfærdigt, hvor er det bare trist

Føler med dig Mette mange tanker og kondolancer fra alle os

Albert RIP og kom godt over regnbuen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Albert... :'( jeg mangler bare ord... og ville sådan ønske jeg kunne være der lidt mere ligenu -det må du virkelig undskylde. Jeg holdt også enormt meget af ham og det er bare gået så hurtigt. Du har al min medfølelse Mette, han var en fantastisk dreng og det her...det er bare så uretfærdigt du skal gennem det...og Marius...jeg mangler ord...og græder bare.

Jeg kondolerer så meget :(

lussingen

Kondolerer med tabet af Albert :(

Jeg ved hvor højt I elskede ham, og I forstod også at give ham en værdig afslutning i dette liv.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.