Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hjælp

Startet af thynulle2, 29. Juli 2010, kl. 20:35

thynulle2

hej alle sammen har et problem ved ikke helt hvorfor den gør det

min ene hun ilder som har haft et kuld unger før sidste år men i år efter hun er blivet paret og nu hvor hun er gået ud af løb bliver der ved med og komme lyse gul slim fra hendes skede af
og har været til dyre læge med hende men dyrelægen siger det er helt normalt og har heller ikke oplevet det før i de 8 år hvor jeg har haft ilder håber der er nogle der kan hjælpe mig med det spøgelsemål

Barky

Er det underlivsbetændelse - så kan det snildt klares med en omgang Synolux...

Underlivsbetændelse er meget normalt i forbindelse med parringer.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

thynulle2

ved det ikke om det er det for dyrelægen siger det er helt normalt

Barky

Hvis du er i tvivl om dyrlægens bedømmelse - så tag dog ilderen til en anden dyrlæge? Second opinion er rigtig godt sommetider - især ang. ildere og dyrlæger. Mange dyrlæger ved ikke nok om ildere til at behandle dem korrekt. Desværre....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Og underlivesbetændelse kan være fatalt, det er der flere eksempler på. Better safe than sorry

thynulle2

barky det der du skriv jeg kunne bruge til det hvor kan man få det henne af for har forhørt mig flere steder uden held

mette11

Synolux skal en dyrlæge skrive en recept på...det fåes på apoteket. Hvis din dyrlæge ikke kender det, så ville jeg få en ny meget, meget hurtigt!!

Barky

Citat fra: mette11 Dato  5. August 2010, kl. 18:38
Synolux skal en dyrlæge skrive en recept på...det fåes på apoteket. Hvis din dyrlæge ikke kender det, så ville jeg få en ny meget, meget hurtigt!!

Jeg kunne ikke være mere enig...!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

thynulle2

oki ja for har for hørt mig ved flere dyrelæger og de kender det ikke er det noget man kan købe i håndkøb

mette11

Igen
CitatSynolux skal en dyrlæge skrive en recept på...det fåes på apoteket. Hvis din dyrlæge ikke kender det, så ville jeg få en ny meget, meget hurtigt!!
Hvis de andre dyrlæger heller ikke kender det, ja så ville jeg heller ikke bruge dem!!! Jeg har fået udskrevet det af flere forskellige dyrlæger gennem tiden (tre tror jeg) og har aldrig hørt om en dyrlæge som ikke kendte det!

thynulle2

mette11

ok men nu bruger jeg jo også tysk dyrelæge og har aldrig haft nogle problemer dem ham jeg har men kan må købe det i håndkøb eller hvad

mette11

Når jeg nu to gange har skrevet at en dyrlæge skal udskrive en recept, så er det nok fordi man ikke kan få det i håndkøb!