Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ildere unger

Startet af Mahiaebum, 23. August 2010, kl. 11:38

AnneME

1 år og ca 4 mdr. De vidste ikke helt hvad dato han blev født, så har lidt gættet mig frem :) de fleste fødes jo om sommeren <3

Agger

Mahiaebum -
Du lyder ærlig talt ikke som en der burde have en ilder før du har sat dig mere ind i dette dyr.
Avlerne gør et rigtig stort og flot stykke arbejde for at få nogen gode, og sunde ildere ud af deres avl, og at sige de kun gør det for pengenes skyld er meget forkert.
Hvis du ikke er villig til at betale en ordenlig pris for et godt dyr, så skal du slet ikke have en ilder.

En ilder til 500 kr eller der under, har en større sandsynlighed for at den har kræft, eller andre arvelige sygdomme.

Tag at sætte dig ind i tingene før du går ud og anskaffer dig et dyr.
Du skal jo vide hvad dyret kræver, alt om dens behov, opdragelse, sygdomme der kan forekomme, og hvad gør du hvis dyret får influenza ?

Folk som dig kan gøre mig så rasende og det er ikke fordi jeg skal dømme dig, Men det er så forkert af dig at skrive sådan noget bavl !
Håber virkelig du har tænkt dig at sætte dig ind i tingene og så spare lidt flere penge sammen, så du har alt til dyret og kan købe en eller 2 ildere af en god anerkendt avler..

Tsk tsk.  :motorsav:

Agger

Vil ikke lyde ond. Men du burde overveje det hele meget bedre.

Hvad hvis dig og din kæreste går fra hinanden?
Hvad hvis dyret bliver syg, har du så råd til en dyrlæge regning?
Hvad hvis du starter uddannelse, eller får et job, har du så tid til dyret? (og har du lyst til at snakke med det når du kommer træt hjem fra skole eller arbejde)

Det er sådan noget du skal overveje. Du skal overveje ALLE mulige ting der kan ske ! ALLE.

AnneME

Hun har slettet sin bruger

Agger

Ja okay, sådan kan man også gøre når man bliver sagt imod :) hvis man kan sige det sådan :S

AnneME

personligt tror jeg os jeg ville lukke ned (bliver i hvert fald let ked af det for tiden :) )

Agger

Det var da ikke godt :(

Har lige haft en periode hvor jeg kunne sætte mig til at STOR tude over jeg ikke havde et barn, og der var alt muligt i vejen bare sådan ligepludselig..
Aner ikke lige hvad det var :P
Men gudskelov er det ovre, for min forlovede var ved at få spat af mig :D haha

AnneME

min kæreste vil os gerne have børn nu :)

Namilla

Vi skal igang med fertilitetsbehandling, fordi vi ikke kan få børn...se DET er til at tude over *S*

AnneME

åh okay :(

Held og lykke fra min side! <3 ss