Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvor er hun fra???

Startet af Sisser, 24. September 2010, kl. 14:12

Sisser


Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide der her - Men nu gør jeg det, det kan jo altid flyttes.

Jeg er lidt interesseret i hvor min Sindy pige egentlig kommer fra.
Hende jeg fik hende fra vidste det ikke lige helt..
Hun vidste at det var fra en i midtjylland, det var vist en ældre mand og hun er født d. 17 maj..
Hun er pastel og rigtig flot,

Nogen der kunne havde en idé om hvor hun er fra?
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Sølvsten

Nu kan jeg ikke huske om du har skrevet hvor du har købt hende. Men prøv lige at skriv det igen.

Sisser


Har købt hende i noget der hedder Auning.. Det ligger sådan tæt på Holstebro, tror jeg (Jeg har ingen stedsans)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Anne

Er hun købt privat eller i dyrehandel?

Julie

Holstebro er laaaaaaaaaangt væk fra Auning.. Auning ligger næsten på Djursland, små 25 km fra Randers

Cille

Hvis du kan finde ud af hvilken by kan vi nok nærme os en måske.
For flere af os kender da til en del rundt omkring... men det hjælper ikke hvis du ikke er sikker på by, eller om det er privat eller måske dyrhandel....der findes da en dyrhandler der handler en del med ilder,og det en ældre mand fra horsens(eller han har da dyrhandel der)

Sisser


ej, det hed Aulum... :( Øj jeg er godt nok dårlig til den slags..
Men hun er købt hos en privat, der har hende fra en anden privat lille opdrætter i midtjylland ..
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

AnneME

der er en opdrætter i ulfborg os? :)

Barky

Hvorfor spørger du ikke hende som du købte ilderen af...? Hun kan jo vel fortælle dig hvor hun har købt den? Og hvad opdrætteren hed? evt tlf nr osv..
Bla bla bla.... Hilsen Julia