Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dark Crystal Ferret Lukker

Startet af Dark Crystal Ferret, 17. Februar 2012, kl. 17:40

Cille

#45
Nu svarer Erika så på meget af det du spurgte mig om, men glemte at Micko fra dit egen udsagn var lidt en problem han indimellem og for meget i brunst.
Derudover var der noget med at Felina skulle blive i jylland på et tidspunkt, men det fandt opdrætter jo så også ud af, og så fik du kolde fødder.
Jeg gider ikke sidde og lede efter tråde,men jeg er ikke den eneste der har set dig brokke dig over dine dyr....selv for nyligt over en prut.
Jo vi kan alle brokke os,men så er der bare nogen der brokker det mere og derfor lægger man mærke til det.

At du ikke kan huske hvad vi blev uvenner om er da ikke mit problem, men hvis nu jeg siger Camilla og det der forgik får at få Tjalfe, ringer der så en klokke??

Hvis det her var dine guldklumper,dyrbareste børn eller hvad du nu har kaldt dem i dine tude tråde.
Hvorfor fanden har du så ikke kæmpet lidt for dem, for at kunne beholde dem....du er stadig ikke den eneste med problemer, men andre får det til at fungere på en eller anden måde....deres(og min) sidste udvej er at sælge dyrene....og jeg vil heller dø først.
Jeg ville kæmpe med næb og klør, kravle på mine knæ for kunne passe dem, øve mig i at hoppe på tungen for kunne passe dem...alt ville jeg gøre inden jeg skilte mig af med dem.

At du ikke kan se du har fejlet når du minimum 3 gange har skilt dig af med dyr, og du jo selv sidder og remser deres navne op...det er 11 stk(12 med felina som du så hentede retur, 13 med mickey)

At kaste med den med kryp kan jeg jo kun sige :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Du har lukket linje pga "uheld", men hvis det uheld ikke var sket,så var det nok ikke lukket.... men du er jo opdrætter til den linje med kryp ;)
Hvis det overhovedet var kryp, for stenen fik jo ikke lang tids chance for falde ned
Tut havde problem i starten og du var hos Allison, og da sæson for parring nærmede sig, der fortalte du faktisk han ikke var kryp....at han så aldrig nåede at bliver brugt hos dig er jo så noget andet....for han blev jo solgt til Pia som måtte får ham gennem stor operation for at finde hans nødder
Plus du jo senere som Erika og andre også skriver købte mere af det hjem.

Du læser jo ikke det man skriver.... jeg hader dig ikke, du er intet sigende til mig, faktisk har jeg nok mest ondt af dig, at du ikke forstå hvad du har gjort...det sku tragisk
Slikke røv var jo netop det jeg ikke ville, men skrev da bare pæn pm og lød forstående..... hvilket jeg til nogen punkter også er.
Men jeg stadig vred over det altid er dine dyr der skal lide under dine personlige kriser.

Pointen i det hele er stadigvæk om du vil se det eller ej, og hvem er af jer det var til (avl/ eller kæl)l..... I SPURGTE PÅ NYE ILDER 2½MDR EFTER I HAVDE SKILT JER AF MED NOGEN AF JERES ILDERE!!!!!

Jeg stoler også mere på Peter end på dig, før igen som andre har skrevet har vi set nok historier fra din side


mette11

Jeg hører et rygte og i stedet for at snakke om det stiller jeg et direkte spørgsmål for at få opklaret hvad f... der foregår. Jeg synes faktisk at det er ret fair at stille et spørgsmål offentligt, netop når rygterne går og derved give folk en chance for at forklare sig.


the bird

#47
Låner lige The Birds profil, så jeg kan svare jer :P

Peter: Jeg forstår ikke den første linje. Har jeg opført mig dårligt over for jer?
Det er jeg da virkelig trist over hvis du føler. Det har nok også bare kommet lidt bag på mig at den her historie, som jeg jo helst så du havde talt med mig om, hvis du følte noget forkert efter vores samtale. For jeg fortalte dig at jeg ikke ønskede at det skulle gå udover alle dem der havde købt dyr fra mig, og jeg fortalte dig faktisk også at hvis den lille pige havde været fri så havde det været en overraskelse til Robert.
Jeg ved ikke hvad dig og Robert talte om, men jeg ved det var mellem 2 og 3 døgn før. Jeg vidste først lidt om hvad i havde talt om kort efter jeg høre om det der sker i denne her tråd, hvor Robert selv siger det nok var hans skyld, efter som han nok havde fået sagt et eller andet til dig under den samtale.

Men at du ikke kan huske at jeg sagde til dig at Robert ikke kendte mine tanker endnu, men så skulle være en overraskelse. Men hvalpen var jo solgt, så jeg følte heller ikke jeg behøvede at sige en helt masse, da du ret hurtigt meldte ud den var solgt.

Men jeg ønsker ikke at skuffe nogen Peter. Og slet ikke venner, eller hvalpe købere. Samtidig så forsår jeg så, som sagt heller ikke hvorfor jeg under 3 dage efter høre fra andre at nu køre historien inde på forums. Hvilket jeg tænker er rimelig hurtigt du har gået og tænkt over det, og så valgt at ringe til nogle andre med dine tanker, end mig. For jeg kunne måske have givet dig en forklaring.


Erika:

For det første Erika, så sidder jeg ikke og sviner Ramses linje til. Jeg siger bare jeg ikke selv vil avle på den. Og jeg aldrig har spurgt om en avls tæve.
Jeg skriver ikke altid min mening om alle parringer. Selvom jeg syndes det er dumt. Men i forhold til de fleste chokolade linjer, og sorte linjer, så er det vist også meget få dyr i Danmark som ikke har Herzog i linjerne, og dermed, hvis jeg forstår tingene rigtig, kryptokisme.
Efter som Irish, Emily, Yabba og Dooley og Ramses osv osv. Alle sammen stammer af de grund linjer, så tror jeg ikke rigtig nogen af os herinde burde sidde og være efter hinanden. For det ligger i linjerne – uanset hvad!!

Nu hvor jeg forstår på Peter, han heller ikke husker hvornår jeg skulle have spurgt om avls tæve, så ville jeg da frygtelig gerne vide hvornår den del er kommet ind i historien. For jeg ved jeg ikke har sagt det.

Det er da godt du kan huske dele af historien, men ikke ilderens navn. Men anyway. Hans navn var Magnus, ikke Mickey. Mickey var en standart dreng jeg tog til mig fordi han havde haft et rigtig hårdt liv og alt for mange hjem. Og jeg prøvede at gøre noget for den lille dreng. Desværre måtte jeg få ham aflivet i 2009 pga. han ikke var til at redde da han simpelthen var for ødelagt i sit hoved efter det liv han havde haft.

Magnus derimod fik jeg rigtig nok at Metnil. Men det var på prøve Erika. Hvis du ikke husker historien så var det fordi Metnil havde købt sig en ny ilder, som hun håbede på hendes gamle ilder kunne gå med. Problemet var at Magnus var bange for alle andre ildere, og virkelig skreg når han så dem. Så mig og Metnil aftalte at give Magnus en chance hos mig, for at se om han måske ville få det bedre. Men det var på prøve Erika. Jeg har også mailen hvor Metnil og jeg aftaler det, et eller andet sted. Grunden til jeg måtte af med ham var fordi at han var præcis lige så bange for Oliver, Fiona, Tjalfe og Felina som han havde været for Metnils nye ilder. Og jeg havde en veninde som jeg så flere gange om ugen dengang, som havde forelsket sig i Magnus, og som ikke havde ilder i forvejen. Det var hende der fik ham. Og jeg har kontakt med både hende og Magnus endnu. Han lever og har det godt hos dem endnu.

I forhold til Felina så ved du også godt det er dig der er fuld af løgn, både overfor opdrætteren og over for alle andre du har givet den her historie. Hvilket jeg kan bevise hvis det skulle være??
Det er rigtig at vi i starten havde snakket om at gå af med hende, efter som hun hele tiden røg i hovedet på alle 5 hvalpe og Emma, hver gang Felina var ude af buret. Hun ruskede i kravlegården og hun prøvede hele tiden at få fat i hvalpene eller Emma inde i den, så hun kunne bide dem. Dengang boede jeg ikke sådan at jeg kunne sætte vores kravlegård nogle andre steder end i stuen. En del har set det sted vi boede dengang, og ved også at det var rimelig småt med plads, og der kun havde været en mulighed hvilket ville være at Felina skulle sidde i bur alle 10 uger der var hvalpe.
Det blev aftalt da jeg var oppe hos hende der have lovet at overtage Felina at det var en ferie. Hendes kæreste var ikke videre glad for at skulle have nye dyr, og derfor valgte vi at Felina kom på ferie der.
Det var en dårlig løsning, men jeg har en mail hvor i der står de ting vi aftalte imellem os. I den står der blandt andet at vi aftalte at vi skulle se om Felina overhovedet kunne med hendes dyr før vi gik et skidt videre. Jeg skriver i den mail at jeg skulle skrive til opdrætteren for at vi kunne lave en omplacerings kontakt. Men jeg glemte jo så min telefon i Århus da jeg skulle hjem igen, og der havde du jo allerede ringet til opdrætteren og fortalt hende hele din historie, sådan at jeg faktisk mistede både en veninde som jeg elskede utrolig højt, og samtidig fik et hav at svine smsser da jeg fik åbnet min telefon tilbage.
Robert og jeg måtte tage et lån i banken dengang for at komme tilbage så vi kunne få vores dyr hjem igen, for i havde jo også fået lavet det sådan at opdrætteren havde nægtet mig at få Felina tilbage. Men det var altså kun på ferie Felina skule have været Erika! Ikke et fast ophold.
Og det er en meget lang historie alt det her.. skal vi have hele historien op igen.



Ang. Pixel ved jeg du har brokket dig over han bed
Ang Emma har du flere gange brokket dig over hun ikke kunne med nogle af dine andre dyr
Ang. Kida solgte du fordi hun bed
Ang Fnug synes jeg det var mega tarveligt af dig at "glemme" at fortælle køber at året før var Fnug MEGET syg mens du var indlagt

Solgte jeg kida fordi hun bed???? Hvor har du fundet det? Sorry men det må jeg sq nok skuffe dig, det gjorde jeg ikke. Det er jeg rimelig sikker på at hende jeg solgte hende til også vil give mig ret i.

Du må gerne mene det var "mega tarveligt" af mig at jeg ikke har nævt det. Faktisk havde jeg ikke engang tænkt over det før du skriver det nu.
Men nu var det jo sådan at jeg ikke vidste at Fnug havde kræft da jeg solgte hende. Og havde jeg vidst det, så var hun slet ikke blevet solgt. Jeg græd sq da lige så meget over det. For jeg havde slet ikke set det komme.

Hvorfor laver i hele tiden historierne om, sådan så jeg lyder som et af de sygeste mennesker i verden? Vi du gerne sidde og bore lidt i såret på mig her? At en ilder som jeg elskede døde så hurtigt efter, og jeg ikke kunne komme og være der hos hende?

Og igen.. Ja jeg har måske brokket mig over Pixel, Emma, Fnug, Kida og så videre og videre. Men jeg kan finde så enormt mange tråde hvor jeg sidder og skriver hvor meget jeg elsker hver og en af dem.


Lussingen:
Og grunden til Robert ikke kunne få nogle af de dyr med, var at vi ikke havde valgt at flytte fra hinanden på det tidspunkt hvor vi solgte dyr. Vi var ude og se på det nye hus om mandagen, og Tirsdagen efter var vi hos Roberts psykiater hvor vi fik beskeden om ham, og de nye ting.

Men der var dyrene jo allerede solgt ik. Det blev de i Febuar/Marts jo. Så derfor så vidste vi ikke da vi solgte ud at vi skulle flytte, og alle de her ting. Havde vi vidst det dengang, så havde den her tråd nok heller ikke set sådan ud.

Men jeg får overhovedet INTET ud af at sidde her og forklare mig. Folk har allerede valgt hvad de vil tro, og hvem de vil tro. Så uanset hvad jeg gør eller siger. så får jeg intet ud af det. Så gidder ikke rigtig bruge mit tid på det. Hvis nogen vil høre min forklaringer til et eller andet jeg har skrevet. Så kan i kontakte mig på mail eller pm.

Amazing Ferret

#48
Du er rigtig god til at modsige dig selv, hvilket jeg synes er ret trist  :(

Hvis du ikke ville avle på Ramses linje, jamen hvorfor køber du så et nyt dyr som har den samme baggrund som ham?

Uanset om Magnus var på prøve eller ej, så fortalte du ikke Metnil det.

Jamen du må meget gerne bevise overfor mig ang Felina.....for jeg har bestemt ingen grund til at skulle lyve ang din ilder. Jeg ved hvem det var der fik hende på "ferie" som du kalder det og det fis du havde lukket ud med at hun ikke kunne med nogle ildere passede ikke for hun gik fint ind i gruppe hos den anden.
Og du skal ikke give mig skylden for at du blev uvenner med Felina's opdrætter....det klarede du selv allerede inden.

Cille

#49
Der blev Erika og jeg så tvillinger igen :fnis: ;)
Men meget af det du skriver til hende er mig der skrev det...det igen den med at læse hvem der skriver hvad.

Ja fair nok han hed magnus, men så vidt jeg husker skulle han omdøbes til mickey(det navn har du villet bruge på et par ilder), og du havde ham i knap 2 uger....tror ikke engang det var 2 uger.
Du havde kun haft ham i får dage(måske 1 uge) da du skulle herover til træf, og der skulle han så passes hos din veninde...og herefter hentede du ham aldrig hjem igen.

Ang Felina, hvis det havde været din veninde som du skriver,så uanset hvad andre havde sagt ville hun vel have troet på dig.
Man skriver så også til opdrætter inden man laver planer med andre, og ikke efter.
Så at det bider dig i røven bagefter kan du kun takke dig selv for.
Så jeg tænker så på hvor mange af de udlandske opdrætter, har du så skrevet til for fortælle at du var nødt til at sælge dyrene og hvor de bor nu.
Mit bud er nok ikke ret mange af dem :(

Hvad ang Dooley ja så har han 1 herzogshof i ham et stykke ude, og det han har der er ikke indavlet udfra det jeg lige kan se.
Hans Nosse som også er vist i den anden kryptråd sad næsten nede hele tiden, men sad fast i arvæv, fordi han har været klemt (han har også arvæv i lysken i højre side pga det).
Men jeg har heller ikke benægtet det kan være der, men udfra det jeg har undersøgt omkring ham ,har ingen i hans linje haft de problemer.
Men jeg havde heller ikke købt ham hjem hvis det havde været der, eller fra linjer som det ligger meget i....fordi det samme herzogshof er der mange gange.
Jeg undersøgte en masse inden jeg brugte ham, og om der i hans baggrund havde været det problem og det har der ikke.
Du vidste på forhånd at det lå i din hans linje, da det er gennem testet.
Men købte det hjem alligevel og ville endda bruge det på en med meget herzogshof i (det samme).
Det er da ufatteligt naivt eller mega dumt.

Men ja vi vil altid tænke vores og det da utroligt så mange folk tænker det samme.
Vi har alle hørt så mange forskellige historier gennem tiden, og det kunne da have været sjovt at ringe til dig alle sammen, for se hvor meget historien ville ændre sig alt efter hvem du havde snakket med.
Men du forstår jo så heller ikke at vi synes det forkert at du har gjort som du har gjort.
Igen det er uanset hvem af jer og til hvad i ville købe den (undskyld) skide hvalpe til.
Fakta er i spurgte på den, og så skulle i sku have beholdt nogen af dem i solgte i stedet for
.
Robert var jo ked af at skulle af med pixel.....Så i kunne lige have ventet med at sælge ham så.

the bird

Okay, jeg havde egentligt tænkt mig at holde mig neutral i denne diskussion, men syntes efterhånden den er blevet et hysterisk anfald.. jeg har lidt nogle spørgsmål jeg gerne ville have svar på?

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Maj 2012, kl. 13:18
Synes så det er lidt kedeligt hvis det er sådan du opføre dig over for andre opdrætte, som du gjorde over for os...

ville du måske uddybe lidt hvad du mener med det? Er det fordi ilderen var til Robert eller hvad er det der gjorde du følte dig svigtet der?

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Maj 2012, kl. 13:31
Ang Fnug synes jeg det var mega tarveligt af dig at "glemme" at fortælle køber at året før var Fnug MEGET syg mens du var indlagt

Erika, jeg er nødt til at spørge, mener du Maria vidste der var noget galt med Fnug ved salg?

Hanne, jeg ville tror vi alle har noget der irritere os ved vores dyr en gang i mellem, hvis du kom og fortalte mig at du aldrig havde haft en ilder der havde en vane eller andre ting der ikke irriterede lidt, så ville jeg ikke tro dig..
for eksempel fatter vores Loke ikke altid at bakken er til at prutte i, og det må jeg da indrømme nogen gange er ved at drive mig til vanvid..
lige i den tråd du hentyder til med Zafira der prutter handlede tråden mere om der er nogen der havde nogen ide om hvorfor Zafira pludseligt havde ekstremt meget luft i maven..

jeg har bestemt ikke lyst til at komme på højkant med nogen, men er nødt til at reagere

Hanne, du skriver at Maria ikke læser hvad i skriver, der kan jeg kun sige det samme tilbage til dig, det ser fra min vinkel ud til at uanset hvad Maria siger, skriver eller gør, så er hun blevet stemplet som en slem person!

Dyrenørden

Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 19:21
Okay, jeg havde egentligt tænkt mig at holde mig neutral i denne diskussion, men syntes efterhånden den er blevet et hysterisk anfald.. jeg har lidt nogle spørgsmål jeg gerne ville have svar på?

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Maj 2012, kl. 13:18
Synes så det er lidt kedeligt hvis det er sådan du opføre dig over for andre opdrætte, som du gjorde over for os...

ville du måske uddybe lidt hvad du mener med det? Er det fordi ilderen var til Robert eller hvad er det der gjorde du følte dig svigtet der?

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Maj 2012, kl. 13:31
Ang Fnug synes jeg det var mega tarveligt af dig at "glemme" at fortælle køber at året før var Fnug MEGET syg mens du var indlagt

Erika, jeg er nødt til at spørge, mener du Maria vidste der var noget galt med Fnug ved salg?

Hanne, jeg ville tror vi alle har noget der irritere os ved vores dyr en gang i mellem, hvis du kom og fortalte mig at du aldrig havde haft en ilder der havde en vane eller andre ting der ikke irriterede lidt, så ville jeg ikke tro dig..
for eksempel fatter vores Loke ikke altid at bakken er til at prutte i, og det må jeg da indrømme nogen gange er ved at drive mig til vanvid..
lige i den tråd du hentyder til med Zafira der prutter handlede tråden mere om der er nogen der havde nogen ide om hvorfor Zafira pludseligt havde ekstremt meget luft i maven..

jeg har bestemt ikke lyst til at komme på højkant med nogen, men er nødt til at reagere

Hanne, du skriver at Maria ikke læser hvad i skriver, der kan jeg kun sige det samme tilbage til dig, det ser fra min vinkel ud til at uanset hvad Maria siger, skriver eller gør, så er hun blevet stemplet som en slem person!

Ja Maria er nok blevet stemplet af mange og med god grund!
Det ikke uden grund folk sidder og skriver det her og at ALLE stort set er enige i hvad der bliver skrevet til Maria..

Men forbliv du bare i god tro så har Maria da nogen at tude til

Lena og Peter

Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 19:21
Okay, jeg havde egentligt tænkt mig at holde mig neutral i denne diskussion, men syntes efterhånden den er blevet et hysterisk anfald.. jeg har lidt nogle spørgsmål jeg gerne ville have svar på?

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Maj 2012, kl. 13:18
Synes så det er lidt kedeligt hvis det er sådan du opføre dig over for andre opdrætte, som du gjorde over for os...

ville du måske uddybe lidt hvad du mener med det? Er det fordi ilderen var til Robert eller hvad er det der gjorde du følte dig svigtet der?


Da man ikke kan vide hvem der skriver fra denne profil har jeg faktisk et problem med at svar...

Men læs mit indlæg og det er ikke så svært at læse hvad jeg mener.. ;)

Citat fra mit indlæg:
som du gjorde over for os...For du ringer til mig (og så læs vidre)

Og du (om det så er Maria eller hvem der eller bruger denne profil) behøver ikke at skrive at Maria ikke er enig med denne udlægning for det har jeg læst og hvis du (Maria) mener det er noget vi skal snakke om eller diskuterer har du vores telefonnumre. Det er ikke noget jeg gider diskuterer her.


the bird

Citat fra: ilderbanden Dato 15. Maj 2012, kl. 19:34
Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 19:21
Okay, jeg havde egentligt tænkt mig at holde mig neutral i denne diskussion, men syntes efterhånden den er blevet et hysterisk anfald.. jeg har lidt nogle spørgsmål jeg gerne ville have svar på?

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Maj 2012, kl. 13:18
Synes så det er lidt kedeligt hvis det er sådan du opføre dig over for andre opdrætte, som du gjorde over for os...

ville du måske uddybe lidt hvad du mener med det? Er det fordi ilderen var til Robert eller hvad er det der gjorde du følte dig svigtet der?


Da man ikke kan vide hvem der skriver fra denne profil har jeg faktisk et problem med at svar...

Men læs mit indlæg og det er ikke så svært at læse hvad jeg mener.. ;)

Citat fra mit indlæg:
som du gjorde over for os...For du ringer til mig (og så læs vidre)

Og du (om det så er Maria eller hvem der eller bruger denne profil) behøver ikke at skrive at Maria ikke er enig med denne udlægning for det har jeg læst og hvis du (Maria) mener det er noget vi skal snakke om eller diskuterer har du vores telefonnumre. Det er ikke noget jeg gider diskuterer her.

jeg ville lige pointere at jeg IKKE er Maria, det kan vi vist ligeså godt slå fast..  at hun fik skrevet fra min profil var en fejl, hun havde ikke set at jeg var logget på da hun skrev..


Dyrenørden

Øh... Maria skriver selv at hun skrev fra din profil så det vidste hun vidst godt

the bird

hun gik ind og rettede det da hun opdagede det var min profil..
men som sagt, det var en fejl..

Cille

#56
Citat fra: Dyrenørden Dato 15. Maj 2012, kl. 19:48
Øh... Maria skriver selv at hun skrev fra din profil så det vidste hun vidst godt
Det skulle jeg lige til at skrive.... citat... Låner lige The Birds profil, så jeg kan svare jer
Så hvis der bliver sagt nu at man ikke vidste det er det jo bare igen en løgn ;)

Jeg skrev også vi alle har dyr der driller osv og kan brokke over dem, men der er bare nogen der gør det mere end andre.

Ja jeg ser Maria fra en vinkel da hun altid kun viser den vinkel....flere gange tror man,så nu har hun ændret sig...men nej
Som du også kan se er jeg ikke alene om at mene det, og ikke ret mange af os tror på de der tude historier mere.
Jo i den forstand de da nok er syge osv, men nu er det ikke første gang det her sker for dyrene, fordi der er en eller anden form for krise hos Maria.

Det med fnug står der at hun skulle have oplyst ny ejer om at året før var hun mega syg, ikke at hun ved salg var det.

Amazing Ferret

Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 19:21
Okay, jeg havde egentligt tænkt mig at holde mig neutral i denne diskussion, men syntes efterhånden den er blevet et hysterisk anfald.. jeg har lidt nogle spørgsmål jeg gerne ville have svar på?

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Maj 2012, kl. 13:18
Synes så det er lidt kedeligt hvis det er sådan du opføre dig over for andre opdrætte, som du gjorde over for os...

ville du måske uddybe lidt hvad du mener med det? Er det fordi ilderen var til Robert eller hvad er det der gjorde du følte dig svigtet der?

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Maj 2012, kl. 13:31
Ang Fnug synes jeg det var mega tarveligt af dig at "glemme" at fortælle køber at året før var Fnug MEGET syg mens du var indlagt

Erika, jeg er nødt til at spørge, mener du Maria vidste der var noget galt med Fnug ved salg?

Hanne, jeg ville tror vi alle har noget der irritere os ved vores dyr en gang i mellem, hvis du kom og fortalte mig at du aldrig havde haft en ilder der havde en vane eller andre ting der ikke irriterede lidt, så ville jeg ikke tro dig..
for eksempel fatter vores Loke ikke altid at bakken er til at prutte i, og det må jeg da indrømme nogen gange er ved at drive mig til vanvid..
lige i den tråd du hentyder til med Zafira der prutter handlede tråden mere om der er nogen der havde nogen ide om hvorfor Zafira pludseligt havde ekstremt meget luft i maven..

jeg har bestemt ikke lyst til at komme på højkant med nogen, men er nødt til at reagere

Hanne, du skriver at Maria ikke læser hvad i skriver, der kan jeg kun sige det samme tilbage til dig, det ser fra min vinkel ud til at uanset hvad Maria siger, skriver eller gør, så er hun blevet stemplet som en slem person!

Ved du hvad....hvis Maria vil have svar på det der er skrevet, så må hun svare.....og jeg gider bestemt ikke stå til regnskab for dig. Maria er en voksen kvinde som burde kunne stå til regnskab for de ting hun gør og siger.


the bird

Erika, nu var det så mig der spørg, og ikke Maria,

jeg er ikke ude på at komme op og tottes med nogen, ville bare gerne finde hoved og hale i hele denne diskussion, som jeg skrev tidligere virker det efterhånden som et hysterisk anfald..

med hensyn til at Maria skrev fra min profil var det som sagt et uheld, hun havde ikke set jeg var logget på og kom derfor til at sende sit svar den vej igen, da hun bagefter opdage det var hun inde og skrive at det var hende, uanset hvordan det blev skrevet så var det nu engang altså et uheld,, den slags kan jo ske,,

Cille

Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 20:17
Erika, nu var det så mig der spørg, og ikke Maria,

jeg er ikke ude på at komme op og tottes med nogen, ville bare gerne finde hoved og hale i hele denne diskussion, som jeg skrev tidligere virker det efterhånden som et hysterisk anfald..

med hensyn til at Maria skrev fra min profil var det som sagt et uheld, hun havde ikke set jeg var logget på og kom derfor til at sende sit svar den vej igen, da hun bagefter opdage det var hun inde og skrive at det var hende, uanset hvordan det blev skrevet så var det nu engang altså et uheld,, den slags kan jo ske,,
Så kan man kopier det der stod og poste i sin egen profil og be om at få det andet slettet ;)