Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Når jeg kedede mig før i tiden...

Startet af AlisVolatPropiis, 30. Marts 2010, kl. 07:58

AlisVolatPropiis

plejede jeg at lege i paint (især i timerne  :-$ )....*G*....og kiggede lige mit album igennem igår og tænkte i ligeså godt kunne se dem her også, de er vidst vist før på diverse fora....er dog lidt mange...

Tegner ellers normalt naturalistiske blyantstegninger, men elsker paints naive udtryk *G*...værsgo:

dårlig humor




lykønskninger:



Ehm...forsøg på at få Jez og Juana i løb..-jeg ventede hvalp :P


andet:






Og så en lidt anden form for meget hurtige tegninger -har ikke rigtigt noget a min eh...normale stil :lol:

Katrine

Damm, har du lavet det i paint?
Du er sygt god., bare jeg kunne finde ud af sådan noget...
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Åhh Trine.. <3 <3
Jeg elsker bare dine tegninger, de får mig altid i godt humør. :)
Jeg husker godt den tegning til Jez og Juana, den var bare så sjov.
Men jeg mener også at den med tæven med de store babser og hvalpen hun er ved at fjerne, betyder et eller andet. Kan bare ikke huske hvem den var til??
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hold da op kan du ikke komme til at kede dig igen. Det er vildt flot og fantastisk god humor

Amazing Ferret

De er altså gode og jeg elsker din tekst til dem  :dans:

Bawa


Julbert

Nej! -hvor er det nogle skønne og ret morsomme tegninger, haha.. sidder med et smil på efter jeg har kigget dem igennem :D

KariN

#7
Jeg elsker dine tegninger Trine, men ja det ved du jo godt, har snart sagt det til dig så mange gange ;)

Humoren på dem er lige i øjet :D

Ann: Ja jeg mener også at tæven der er ved at flytte hvalpen betyder et eller andet? er det ikke Jez?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

HAHAHAHAHAH det var nog det mest underbara jag någonsin har sett!!! Du är ju helt otrolig!

Anne

Ej Trine dem havde jeg jo set før. Lav dog nogle nye :lol:
Men skide søde, det ved du :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er de gode! kan du ikke lave sårn en tagenseriestribe her på forummet som at fast indslag???
Kunne være ret morsomt!

Shamua

Haha :D.. elsker brad fritt :D

Sjove og gode tegninger

Vh. Marianne

PiaLyng

skide gode tegninger og tekst, Trine :D!!

A.C

De er dælme flotte! Og så blyantstegningen :) Og ja, god humor :lol:

Julie

Du er simpelthen bare så utrolig dygtig Trine! Jeg ville ønske jeg kunne tegne som dig :D