Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ørkenrotterne

Startet af Malene, 4. Oktober 2010, kl. 23:27

Malene

Ørkenrotter og natalmus er blevet tilføjet til foderavlen, men natalmusene kommer der nok ikke billeder af. De er pænt kedelige i forhold til ørkenrotterne :P
Hannen hedder Epsilon og hunnen hedder Zeta.


Zeta


Zeta sandbader


Zeta


Zeta nyder en melorm. Mmm..


Epsilon


Epsilon (med dumme røde øjne)


Epsilon


Zeta
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

#1
Hvor er de altså kære :D Jeg syns at Zetas farve er rigtig flot :)

Tillykke med dem :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

PiaLyng

De fiiine :D

Så er jeg nysgerrig og vil se buret ;)

Malene

KariN > Mange tak :D Zeta er vist "bare" (golden) agouti, men jeg synes også hendes farve er så fin :D Jeg elsker dyr med hvide maver <3

PiaLyng > Tak! :D Jeg gider ikke til at tage et nyt billede, men jeg har et fra da de lige var kommet ind i det.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

Hvor er de bare søde at se på.

FerretParadise

Ej hvor er de bare søde. :)
Ann Hillerslev.

mette11

Hvor er de søde...ørkenrotter er altså enormt kære... :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

EJ hvor er de dog fine.. elsker deres haler med den lille tot...

Anne


Malene

Tak allesammen :D Jeg synes også de er såå søde <3
Nu må de bare gerne skynde sig at lave mad til ilderne :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SaraJ

Ørkenrotter er bare så søde. Savner helt mine nu... Genialt billede af hunnen som æder en melorm, haha!

cmkh

hvor er de finde. Var det de blå mus du harde?

KittAnderson

Spiser de slet ikke bunden? :O De må være godt opdraget, for da jeg havde ørkenrotter i et bur næsten magen til med plastik ÅD de det bare op. Til sidst måtte vi anskaffe os et akvarie og have dem i, inden vi fik et bur med gitter overalt :) hahaha
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Eliza

Jeg har også selv haft ørkenrotter og de er bare herlige  :) men sviner når de graver  :lol: min ene var samme farve som Zeta og synes der er så smukke..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

cmkh > Nej, det er det ikke. Dem her er ørkenrotter :D

KittAnderson > Nej, det gør de ikke. Men de får jævnligt nyt hø og papting som de gnaver til atomer :lol:

Eliza > Ja, det gør de godt nok! Jeg har sat pap fast på den ene side, så de i det mindste ikke kan grave det over i min seng mere :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.