Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Balto

Startet af FerretParadise, 16. December 2011, kl. 13:30

FerretParadise

I dag passer jeg min mors lille hundehvalp. Det er ret hyggeligt.  :)
Jeg havde købt en flethund med ham, som han blev meget glad for.  <3














Jeg nåede desværre ikke langt nok ned til at få toppen af hans hoved med.  :'(



Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Åh. hvor er han dejlig  <3
Øv. hvor jeg savner at have hund :( Glæder mig til når jeg engang får hund igen  <3

FerretParadise

Ja han er virkelig super sød og nuttet, og jeg savner virkelig også at have hund.  :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Citat fra: FerretParadise Dato 16. December 2011, kl. 13:40
Ja han er virkelig super sød og nuttet, og jeg savner virkelig også at have hund.  :)

Jeg håber at jeg inden for de næste par år får mulighed for at holde hund igen alt efter min situation bliver det en Schæfer eller Broholmer 2 vidt forskellige racer men gud hvor er de dejlige. Men det er ret svært at få fingrene i en ægte brohomer og kræver at man bidrager til avlen herhjemme hvis ens hund egner sig

KariN

Hvor er han altså bare super kær :D

Man kan da slet ikke stå for det fjæs <3 Han ser dejlig legesyg ud på billederne, så din mor må da have nok at se til med sådan en lille krudt-ugle i huset :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hvor er han bare helt fantastisk <3 Han ligner en rigtig gavtyv :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Det er super godt for min mor, at hun har fået Balto.  :)



Ann Hillerslev.

Dyrenørden

hihi. hvor er han dog kær!

Shamua

Nuuurh, hvor er han kær! ... Der er bar' hår overalt :love:

Vh. Marianne

Lena og Peter

hvor er han dejlig..  <3

Julie

Njuuuuuur! Hvor eeeeeeer den bare søøøøøøøøøøøøøøød!

Amazing Ferret

Århhhhhh hvor er han nuser  :D

Jeg savner også at have hund en gang imellem

AlisVolatPropiis

Sød bette uldtot :) og jeg er glad på din mors vegne :) sådan en lille en kan da kun skabe glæde i hverdagen :)

FerretParadise

Han ser faktisk større ud på billederne end han faktisk er. Han vejer ca 1,3 kg.  :lol:
Ann Hillerslev.