Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ShopUSA

Startet af Amazing Ferret, 27. Juni 2010, kl. 14:53

Amazing Ferret

Jeg vil gerne bestille en løbegård fra ferretdepot og så vil jeg bruge shopusa, men jeg er så bange for at gøre noget forkert, så jeg ved ikke rigtig om jeg tør :(

Jeg har oprettet en bruger hos shopusa og fået en adresse. Og så har jeg bestilt en løbegård på ferretdepot og skal til at betale med Paypal, men der står jo min alm adresse.....skal jeg så ændre min adresse hos Paypal?

Håber det var til at forstå

Ferretmania

Fandt den her guide om hvordan man bruger shopusa

http://presenting.dk/archives/4112


Stubba

det her står på siden:

Tjek prisen: Gå ind på shopusa.com og se, hvad det koster at få leveret med told og moms. Dette kan du desværre IKKE slippe for gennem dette firma. Du kan tjekke det i øverste højre hjørne på forsiden
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

Jeg tror ikke at du behøver ændre adressen hos paypal...man kan fex. også taste en adresse ind som leveringsadresse og en adresse hvor regningen skal sendes til hos mange firmaer jo...jeg tror roligt du kan betale med paypal, for firmaet du køber hos sender til den adresse som du har skrevet det skal sendes til...
Jeg har også købt gennem shopusa, men jeg betalte dog med visakort, men i visa´s system står min alm. adresse i dk jo også og der var ingen problemer...

Jeg tror roligt du kan bestilte det og betale med paypal...