Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke Furo min skønne dreng

Startet af Mustela, 13. December 2009, kl. 18:26

Mustela

Min kære Furo, alias Dodis, fylder 2 år i dag.
Vi har haft en dejlig dag, med gaver( tak Thomas og Aga  :) ) og en god lang gåtur i skoven med vennerne Chucky, Kulle, Mustela, Holger og Quark.
Mange gange tillykke min dreng  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Line


PiaLyng


Anne


cibatuchsi

2 år så du jo blevet en stor dreng... tillykke med ham kat

FerretParadise

Ann Hillerslev.


alvin


www.fraekkefritter.dk

AlisVolatPropiis


lille_jill

Tillykke :) du skulle have sagt det inden gåturen, så havde vi da haft gave med

Anne

Hvad fik han i gave af thomas og aga?

Mustela

Citat fra: Kat Dato 13. December 2009, kl. 18:26
Min kære Furo, alias Dodis, fylder 2 år i dag.
Vi har haft en dejlig dag, med gaver( tak Thomas og Aga  :) ) og en god lang gåtur i skoven med vennerne Chucky, Kulle, Mustela, Holger og Quark.
Mange gange tillykke min dreng  <3

Hov, glemte lige den tykke Aramis :D Han var også med på hyggetur..
Anne.........Furo fik en masse godbidder og legetøj af Thomas og Aga. Så fik han et dejligt dynetæppe af mig, som han straks tog i brug :D -sammen med alle de andre..
Jill....... skidt med det, bare i var med på turen og han fik lov at bide Chucks lidt, så er Furo glad :D
Og til alle jer andre :) (incl Anne og Jill)............. mange tak for fødselsdagshilsnerne :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Anne

Sikke nogle dejlige gaver :D han er da totalt forkælet!

Mustela

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 20:23
Sikke nogle dejlige gaver :D han er da totalt forkælet!

Hi hi, ja man burde være dyr engang imellem :) -hvor meget mon de fatter :D ??
Men ja, de skal alle forkæles, de er elsket meget højt <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Line

sikke dog han er blevet forkælet :) Livet er bare at være ilder i et kærligt hjem!