Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min egen lille roadrunner

Startet af Anne, 22. April 2011, kl. 01:09

Anne

I dag den 22/4 fylder Meep Meep et år :)

Da Meep kom hjem til os var hun en lidt usikker ilder, men også super fræk og legesyg. Hun har haft en vane med at nappe i ansigter, men på det sidste er hun stort set stoppet overfor mig, og i stedet er hun gået over til at vaske mig i hele ansigtet <3 Hun har virkelig udviklet sig til en fantastisk ilder, både super intelligent og virkelig sød (og grim er hun da heller ikke :fnis:) .


Kære lille Mepsen, stort tillykke med din første fødselsdag. Jeg er så glad for at du er min og håber at jeg skal fejre mange flere fødselsdage for dig.







Cille

Tillykke til hende den lille smukke  :D
:tillykke:

Shamua

Tillykke til smukke Meeps.... :love:

Vh. Marianne

Barky

Stort tillykke med fødselsdagen Meep-meep, ilderen med den sjoveste humor.. :D
Jeg håber at du bliver fejret på behørig vis med din madmor og madfar og alle dine venner.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Stort tillykke til Meep Meep :D ..!

lussingen

Tillykke med Meep.
Hun er virkelig en fin pige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Et stort tillykke med din flotte pige... ;)

KariN

Stort Tillykke med den smukke pige, sikke da et flot vejr at have fødselsdag i :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Stort tillykke med smukke Meep...jeg er sikker på at i nok skal få mange gode fødselsdage sammen i fremtiden...  :surprise:

Eliza

Tillykke med fødselsdagen sjove Meep..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Meep bukker og takker, eller det gør hendes madmor i hvert fald :)

mette: det var da den sygeste smiley den der :lol:

Amazing Ferret


Anne


AlisVolatPropiis

Tillykke meepsen :D håber du får en fantastisk dag :D m