Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

I bring you Firefox

Startet af tzari, 13. Oktober 2009, kl. 17:50

tzari

Så fik jeg taget billeder af min nye Firesable (det kaldes de i Polen  :fnis:)   :dans:

Fra udstillingen

Hvad er det for noget  :S


Hej med jer må jeg komme op til jer

Lidt billeder så i kan bedømme hendes reele farve (nej hun er ikke speciel mørk




Hun kan også være lidt fotogen når hun gider  :P



Firefox spiser






Glæder mig til der kommer lidt mere sul på kroppen af hende, men vi arbejder på sagenv, hun æder ALT hvad jeg præsentere hende for  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

nej hvor har hun bare en dejlig sort næse :D
hun ser godt nok dejlig ud vivian. kan hun allerede med de andre?

og tillykke, så fik du hende ENDELIG hjem :dans: <3

Julie

stort tillykke med hende, jeg ved hvor meget du har glædet dig til at få hende hjem. hun ser bare rigtig sød ud. glæder mig til at møde hende :D

tzari

Citat fra: Bawa Dato 13. Oktober 2009, kl. 17:52
nej hvor har hun bare en dejlig sort næse :D
hun ser godt nok dejlig ud vivian. kan hun allerede med de andre?

og tillykke, så fik du hende ENDELIG hjem :dans: <3

Ja overraskende nok hun skriger lidt af dem når de overser hende. Har idag 3 gange set hende tumle rundt under etr minut og gå hvæsende væk, det er det. Andre plejer at blive pelset af 3 på en gang :fnis: hun er lidt dygtig. Vi skal dog lige være enige om man ikke markere med sine tænder når man vil ned (men hun bider IKKE markere bare hun kunne finde på det) og at tissebakken skal bruges hver gang :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

ej hvor dejligt :love: ..
glæder mig til at se mere til hende :D

PiaLyng

hvor er hun flot :D!
Tillykke med hende, Vivian :D!

Katrine

Hvor er hun dejlig  :love:
Tillykke med hende
Ildere: Loppen & Bamse

Starshineferrets

Grattis!! hon är otroligt fin!!

Julie Stuhr

Tillykke med hende, er vild med den mørke snude  :-$

Barky

Hun er satme flot! Tillykke med din Ild-Standard...! :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Hvor er hun bare fin :D Glæder mig til at se hvad hun kan lave af bebser
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

Tak for jeres søde ord  :dans: :D

Ja er også spændt på hvad farver hvalpene kommer i  :fnis: Men vi må jo vente til sen-sommeren med svaret hun parres ikke op før i maj  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Hun har godt nok et sødt ansigt.. Tillykke med hende :dans:

AlisVolatPropiis

Tillykke med tøsen :D hun er godt nok en smukling :D Håber du bliver ligeså glad for hende som du har glædet dig, så kan det ikke gå galt :)

tzari

hun lever op til alle mine forventninger total designer ilder  :fnis: terror korpset har dog indset hun skal blvie boende så nu kanøfler de hende. Så hun er ude med Tops og Birdie nu et par dage og det går ok :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner