Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvil i Fred Freja

Startet af Amazing Ferret, 23. Oktober 2008, kl. 18:08

Amazing Ferret

Jeg fik en meget trist opringing for en times tid siden. Freja som jeg passede for Jill i en periode fik jo nyt hjem hos Anette og Per i Helsingør og hun havde det super godt.

Men omkring den 1 oktober blev Freja syg med en lungebetændelse som hun fik antibiotika for og blev rimelig frisk igen, men så begyndte hun at ikke ville spise og på ca 9 dage tabte hun sig med ca 250 gram. Anette tog Freja akut til dyrlægen og man fandt en stor knude i hendes mave. Dyrlægen mente det var bedst at aflive Freja....så hun blev aflivet tidligere i dag  :'( Freja blev kun 1½ år gammel

Så hvil i fred lille Freja...selvom du var en del lunefuld, så var du en skøn pige som fortjente at leve et godt og langt liv......hils Freddy når du ser ham på den anden side <3

Freja og tidligere ejer Jill



lille_jill

Kære Freja
Jeg ville så gerne have sagt farvel til dig, men det kan jo være at vi ses igen engang.
Håber at du havde en rar tid både hos Erika og Anette.
Der er ikke gået en dag uden at jeg har tænkt på dig, og du har været meget savnet.
Du fortjente virkeligt et langt og lykkeligt liv efter alt det du har været igennem.
Håber at du har det godt hvor du er nu.
Mange kram fra Chucky og Jill.  <3

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Kondolere
Hvil i fred Freja, dit liv blev alt for kort.

Ferretmania


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Majbritt

Stakkels lille Frajamus  :'( Har det bare ikke godt med at læse om små fritter, der dør alt alt for tidligt.

Julie