Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min ukendte ilderven

Startet af Emils far, 29. November 2009, kl. 18:25

Emils far

Jeg vil herved give dig min siste ære på vejen over regnbuebroen.

Jeg fandt dig kold og stiv en morgen på vej til arbejdet, men mine tanker denne dag var meget hos dig; var det nogen som savnet dig, eller var du blevet smidt ud, og ikke turde komme i nærheden af mennesker igen fordi du var bange for dem? Måske var du blevet ramt af en bil...

Jeg tog dig med hjem  i min bil, kunne bare ikke lade dig ligger der kold,våd og stiv som dit siste hvilested, uden at nogen overhodet brød sig om dig. Derfor skal jeg finde ud af om du er chippet, spørge nogen i egnen om du er savnet osv. Finder jeg ikke nogen som savner dig, skal jeg give dig en begravelse i haven, så du kan hvile i fred.  :'(

Sov godt min ven, hils dine ildervenner fra os alle når du nu skal løbe rundt i regnbuelandet hvor ingen lider ondt....


FerretParadise

#1
Hvil i fred lille ven.
Jeg håber at du havde et godt, sjovt og lykkeligt liv, selvom du blev fundet et meget trist sted.
Sidder her med tårer i øjnene, det er så uværdigt at skulle ende sit liv på den måde du åbanbart gjorde.

Jeg vil tænde et lys for dig i mørket, og tænke på dig, nu du er ovre regnbuebroen.
Ann Hillerslev.

Pipvig

Hvil i fred lille ilder
Håber du havde et bedre liv end død.

Jeg håber du finder evt. ejere.

Black Diamond

Stakkels lille dyr. Sikke en skæbne at dø på..  :'(

NannaMB

R.I.P.
Sikke noget forfærdeligt noget.

Stubba

rest in peace.

noget tragisk noget. men godt at du tog den til dig, så den ikke skulle blive liggende derude.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

ilderhjemmet

kæreste lille ukendte ven

Også vi håber at du har haft et sjovt og dejligt liv, tragisk at det endte så uværdigt, vi er sikre på at du bliver modtaget i ilderhimlen med en masse sjove, dejlige og båttende ildere der venter dig

sov sødt lille ven
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa

Nej hvor frygteligt :'(
Man bliver helt trist inden i ..

Men hvor er det smukt gjort, at du har taget den med hjem <3

Batman2007

R.I.P Lille ven. :) Håber du havde et godt liv. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!