Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sne tråden.

Startet af Bawa, 18. December 2009, kl. 22:27

Bawa


Kunne det ikke være hyggeligt hvis vi delte lidt billeder af sneen med hinanden? :-$
Her har I i hvert fald lige nogle billeder taget oppe fra vores franske altan. Synes selv at vores udsigt er floooot.







Black Diamond

Fedt med en tråd hvor man kan ligge lidt nartur billeder også  :dans:

Fra min altan..





Mit elskede træ uden foran mit stue vindue..




cibatuchsi

jeg er vild med sådanne billeder.

PiaLyng


Julie

Rigtig fine billeder. Det er altid hyggeligt med sådanne snebilleder. Jeg burde også være ude og fotografere, men jeg er bare sygt doven. Specielt når jeg har ferie.

Bawa

*sparker julie i gang* :-$ ..

Julie


Malene

Her er lidt billeder af den ene side af mine forældres have, deres hund Molly og fra køkkenvinduet :)








Hun har lige spist sne, så derfor rækker hun tunge :fnis:






Hun gad ikke gå længere end der jeg havde sat hende ud :lol:

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

#8
Undskyld kvaliteten på nogle af billederne - jeg var ude i snestormen og tage billeder.






Nogle timer senere:






Bawa

^ Endelig! De længe ventede Julie-billeder :dans: ..
Hvor er de bare flotte! Kan godt lide det med pigen det går ..
Og de røde bær :love:

Julie

Mange tak. :D Hende pigen på billedet var ellers noget af en snotkasket. Hendes venner gik på den anden side og både dem og hende selv gik og råbte af mig. Bl.a. noget i stil med "hvorfor fanden er der nogen ude og tage billeder nu?? fuck hvor åndssvagt, maaaaaaaaaan!", "hallo man, hvad fanden laver du?" osv. Jeez. :lol:

Bawa

^ Hun ligner en fuld lille pige :D
Når man kigger igen, kan man egentlig godt ane at hun går og råber til nogen på den anden side.

Julie

Citat fra: Bawa Dato 23. December 2009, kl. 17:57
^ Hun ligner en fuld lille pige :D
Når man kigger igen, kan man egentlig godt ane at hun går og råber til nogen på den anden side.
Jeg tror ikke hun var fuld. Men de "mindre" unge (nu skal jeg passe på med hvad jeg siger, de er kun 3 år yngre end mig) her i byen er en flok idioter. Virkelig. :lol:

Bawa

^ I know 8) .. De tror de kan ALT! Især når "gutterne" er omkring dem :lol: