Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

RIP Vassago

Startet af tzari, 5. November 2008, kl. 12:11

tzari

Sidder stadig i chok. Sago´s hosteanfald var ikke bare en bagatel og forkølelse. Er godtn ok sur på dyrlægen han sagde jo det var en bagatel selvom jeg sagde der var noget galt.

Mette var sød at tage ham op til hendes egen dyrlæge da jeg ikke var tryg ved min dyrlæge. Han sagde jo sago var frisk selvom han manglede muskelmasse.
Vi fik taget røngent og der var ingne tvivl den ene lunge var kalapset ogden anden havde begyndende kræftanlæg så han havde lungekræft. Han blev aflivet med det samme ville ikke byde ham en smertefuld kvælnings død fordi jeg ville have lidt ekstra tid med ham.

Han bliver begravet ved siden af sin far og farfar. Er så taknemmelig for mette og renes hjælp med dette.

ÆV jeg savner ham allerede
:( :(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret


Julie

Årh Sago den dejlige dreng. Kondolerer mange gange :(

Ferretmania


Hvil i fred smukke Sago.

Kondolerer mange gange Vivian.

Malene

Åh nej, ikke søde Sago :( Kondolerer :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mewz

Kondolerer  :'(

Håber Sago får det dejligt i ilderhimlen...
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Winther Ilderen

Kondolere
Godt Mettes dyrlæge fik ham med hjem. Og godt du gav ham fred nu , så han ikke skulle lide mere.
Flot du tænkte på ham fremfor dig selv Vivian. Det er altid hårdt og miste, og man er alldrig parat når den slags sker.
Kram til dig .
Tænder er lys for din dreng, er netop nu på vej ud for og hente et. 

Soelberg`s SUN ferret

åh nej Vivian det gør mig virkelig ondt at høre  :knus:

Cille

Det er bare så uretfærdig og din dyrlæge skulle vist have en opsang
sender dig de varmeste tanke og kondolere mange gange.

lille_jill


Aylizia

Kondolering herfra også..
Det er altid så uretfærdigt at miste dem man har kærest... Min dybeste medføelse går til dig.
Og jeg syntes også det var flot at du tænkte på ham først, frem for at holde ham i live og vide at han led under det...
Det er ikke altid man tænker helt klart i sådanne situationer.. så det var et godt valg, selvom det nok også var det sværeste... :(

Emmadyhr

Er ked af jeg førs ser tråden nu :-$..Men søde søde Vivian det er jeg virkelig ked af at høre..Uha jeg kan ikke lide sådan nogle dyrelæger,har selv en jeg kæmper med..
Vi tænder et stort lys for din søde lille dreng.og mange varme hilsner her fra..

RockaHulla

 Øv, det er jeg ked af at høre.
Kram herfra :tvang: